inspirációk. #4

október 06, 2014

Egy szép neszeszer, teli még annál is jobb dolgokkal.

Nagy vágyam egy hasonló stílusú bőr kabát. Tavaly már majdnem megvettem egy csodaszép Mango kabátot, de végül is visszafogtam magam, amit azóta nagyon bánok. Remélem az idei őszi Glamour-napokon sikerül egy igazán szép és klasszikus bőrdzsekit találnom.

Egy újabb egyszerű, de nagyszerű manikűr. Mi más is lenne? Arany változatban én is kipróbálom majd.

Még mindig nem tudom eldönteni, hogy Andy a StyleScrapbook írójának haja tetszik avagy sem. Az biztos, hogy nem mindennapi hajviselet, de az elkészítése mégis nagyon egyszerű.

Végre valahára sikerült hiteles forrást találnom az ínycsiklandozó ételfotók között, így valószínű, hogy a későbbiekben is hivatkozni fogok damndelicious.net oldalra. Imádom a garnéla rákot, csak sajnos elég ritkán jutok hozzá.

És végül egy statement nyakék. Megmondom őszintén nem vagyok egy nagy statement nyaklánc gyűjtő, mert amik szembe jönnek velem sajnos sosem tetszenek, többségük nekem már túl sok. De ez a darab nagyon megtetszett. Hiszen egyszerű, letisztult és csodaszép.


Ennyi fért a mai inspirációs posztba. Nektek melyik nyerte el leginkább a tetszéseteket?

2 megjegyzés

  1. A körmöcskés és az ékszeres képek nagy kedvenceim! Számomra is letisztult, elegáns és nőies hatásúak. :-)
    Választ nem tudok adni arra a kérdésre, hogy miért nem, de nekem Andy frizurája egyáltalán nem tetszik. :-( Ha számolod a szavazatokat, akkor egy NEM-et tőlem kap ez a hajviselet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Andy furcsa frizurája nem is, örülök, hogy van ami tetszik és talán inspirációul szolgál Neked is. :)

      Törlés