teszt - Alverde clear iszapos arclemosó.

november 29, 2014

Olyan arctisztítót kerestem, ami kíméletes, szép INCI-vel rendelkezik és a mitesszereket, pattanásokat veszi célba. Nos mindezt megtaláltam az Alverde iszapos arclemosójában. A DM-ben találtam utazó kiszerelést is belőle, így elsőre azt vettem meg. Körülbelül 1-2 hétig volt elég, annyi idő alatt szerintem már ki lehet tapasztalni, hogy jó avagy sem. Nyilván minden krémről, lemosóról csak akkor alakul ki valós véleményünk, ha ettől jóval tovább használjuk, ezért is írtam meg most ezt a posztot, hiszen a teljes kiszerelésű termék is már elfogyott.

Amit ígér 
A természetes gyógyiszap és az aktív hatóanyagok kombinációja hatékony megoldás pattanások és mitesszerek ellen. Gyengéden eltávolítja a környezet okozta szennyeződéseket és a fölösleges zsírt. Az indiánasszony gyökér kivonat és az értékes bio olajok hozzájárulnak a bőr természetes egyensúlyának fenntartásához. A lágy arclemosó kitágítja és megtisztítja az eltömődött pórusokat, valamint hidratálja a bőrt.
Amit tapasztaltam
A kíméletes tisztítás az mindenképpen pipa. Nagyon szép összetevője van, talán csak az utolsó helyen álló illatanyag irritálhatja az érzékeny bőrűeket. Krémmánián sokan panaszkodtak az illatára, de nekem semmi gondom nincs vele, enyhe citrusosság érezhető. Ahogy a képen is látjátok egy ilyen homokszínű, krémes állaga van. Nem habzik, de ez engem nem zavar, az erősen habzó lemosók különben sem tesznek jót a bőrnek. A szennyeződést szerintem szépen eltávolítja és nagyon puha utána a bőröm. Egyáltalán nem húzódik, így nem is érzem azt, hogy egyből valamit magamra kéne kenjek. A pattanás és mitesszer eltávolító hatása viszont megoszlik. A kis tubus elhasználásakor nagyon hamar eltűntek az apró kis csúnyaságok, ezért nem is haboztam, hogy megvegyem a teljes méretben. Viszont most már annyira nem érzem ezt a hatást. Nem mintha kifejezetten egy ilyen terméktől várnám a megoldást erre a problémára, jobban szeretem a helyi kezelést, de tény, hogy egy jól megválasztott arctisztító sokat segít.

No és végül a kérdés: Újravenném? 
Azt hiszem igen. Nagyon szép az INCI-je, kíméletes, szépen tisztít, de mégsem húzódik tőle a bőröm és még az ára is jó (1000Ft/100ml). Bár nemrégiben megvásároltam a Dr. Organic teafás arclemosóját, mert az is régóta érdekel mit tudhat. Ezt leszámítva szerintem egy biztos darab a fürdőszobában. :)

Ti milyen arctisztítót használtok? Nektek bevált ez az arclemosó?

2 megjegyzés

  1. Én is használtam ezt nyáron, kis kiszerelésben vettem meg nyaralásra. A hatása bejött, jó kis arctisztító, de sajnos engem az illata nagyon taszít!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az illatára többen panaszkodtak krémmánián is, de bevallom én az argánolaj óta szinte bármilyen illatú terméket magamra tudok kenni.

      Törlés