teszt - AVON Planet Spa Herbal Steam Bath testradír.

október 31, 2015

Az Avon kínálatából eddig szinte csak sminktermékeket próbáltam, most azonban megtöröm a jeget. A Planet Spa családba tartozó kozmetikumok nagy népszerűségnek örvendenek, így éltem a lehetőséggel és a legújabb Herba Steam Bath bőrradírt próbáltam ki.


Amit ígér
Egy forró fürdő nem csupán érzékeinkre hat pihentetően egy fárasztó nap után, hanem testünkkel is csodákat művelhet. A forró gőz hatására, ugyanis kitágulnak a pórusok így bőrünk jobban magába tudja szívni a krémek és pakolások értékes hatóanyagait. Az AVON Planet Spa legújabb családja, a Herbal Steam Bath ezt az odaadó ápolást ötvözi az eukaliptusz és a cédruskivonat relaxáló aromájával, teljes kikapcsolódást nyújtva testünknek és érzékeinknek egyaránt. Az eukaliptusz amellett, hogy kitűnően stimulálja a bőr regenerációs folyamatait, különleges aromáját előszeretettel alkalmazzák inhaláláshoz frissítő és relaxáló hatása miatt is. A cédruskivonat a bőrt hatékonyan tisztítja és simábbá varázsolja, a hajnak pedig ápolt és fényes külsőt kölcsönöz. 
A Planet Spa Herbal Steam Bath Bőrsimító testradír egy forró fürdő során eltávolítja az elhalt hámsejteket, felfrissítve és új energiát adva bőrünknek, miközben helyreállítja annak simaságát és gyönyörű külsejét

Amit tapasztaltam
A csomagolás nagyon szép, matt, zöld színű, fényes arany motívummal a Planat Spa felirattal körül. A tubus nagyon puha falú és pattintós kupakkal záródik. A termék könnyedén kinyerhető, így nem kell félni, hogy a vége felé egy jó adag radír kárba vész.
Az illata finom, frissítő eukalipuszos, amit szerintem még picit lehetett volna fokozni, de a spa élmény persze így is megvan. Maga a bőrradír szintén zöld színű, apró fekete és fehér radírozó szemcsékkel. Kinyomáskor inkább géles, de dörzsölés hatására krémessé válik. Szerencsére elég sok radírozó gyöngy kapott helyet a tubusba, így hatékonyan távolítja el a felesleges hámréteget. Én az ilyen típusú, erősebb radírokat szeretem. Nem lehet  rá panaszkodni, hiszen a fő funkciójának teljes mértékben eleget tesz. Sajnos általában ilyenkor szokott megtörténni, hogy egy nagy adag testápolóra van szükségünk a fürdőzés után, de nem ennél a terméknél. :) Magam is nagyon meglepődtem, mert már az öblítéskor éreztem, hogy a bőröm pihe-puha és hidratált. Nekem nincs szükségem plusz ápolásra a frissítő lubickolás után.


Azt hiszem mindezek után mondanom sem kell, hogy bátran próbáljátok ki. AVON tanácsadótól vagy online tudjátok beszerezni. 200 ml 1699 Ft-ba kerül teljes áron, de mindig érdemes résen lenni, mert nagyon jó akciók szoktak lenni a PS termékekre. Az új Herbal Steam Bath testradír mellett mélytisztító agyagos arcmaszk, hidratáló testápoló balzsam és kondicionáló hajpakolás kapható.


Próbáltátok már az új Herbal Steam Bath testradírt? Szeretitek a Planet Spa termékeket?

0 megjegyzés