Aktuális smink és bőrápolálási kedvencek

május 10, 2017

A mai bejegyzésben olyan smink és bőrápolási kedvenceket gyűjtöttem össze, amelyekről eddig nem eset szó a blogon. Nem tudom ez hogyan történhetett, hiszen mindegyik terméket nagyon szeretem. A bemutatott dekorkozmetikumok és arcápolók közt megtalálhatók régi kedvencek, illetve újdonságok, amelyek hamar belopták magukat a szívembe.

The Body Shop kamillás sminklemosó vaj
Amikor megtudtam, hogy a győri Árkádban megnyílik az első vidéki márkabolt, akkor nagyon megörültem. Jó volt végre megtapasztalni a The Body Shop élményt és végig szagolni a termékeket. A kamillás sminklemosó vajról már nagyon sokat olvastam, így nem is volt kérdés, hogy ezt mindenképp kipróbálom. A korábban olvasottakkal teljes mértékben megegyezik a véleményem, nekem sem okozott csalódást. Az állaga szilárd, de testhőre gyorsan olvad, könnyedén oldja a sminket és utána maradéktalanul leöblíthető. A bőröm utána nagyon puha és selymes tapintású.
A kiszerelése praktikus, a lapos alumínium tégely több menettel biztosan záródik, így utazás során is jó hasznát lehet venni. A tégelybe spatulával vagy tiszta kézzel nyúlok bele, hogy ne halmozódjanak fel benne a baktériumok.
Kiszerelés: 90 g Ár: 4990 Ft

Mádara Hemp Hemp ajakkondícionáló balzsam
A Mádarától nemrégiben érkezett hozzám két újdonság, a Plum Plum és a Hemp Hemp ajakbalzsam. Mindkettőnek nagyon szép az összetevőlistája, de valamiért a Hemp Hemp olívaolajat, shavajat és (a nevét viselő) kendermagolajat tartalmazó ajakkondicionáló balzsam vált be jobban. Az extrém száraz ajkaimat általában naponta többször bekenem ajakbalzsammal, de ezt elég napi egyszer használnom. Lefekvés előtt felviszem az ajkamra és másnap reggel tényleg nagyon szép és hidratált marad a szám. Mindenképp tudom Nektek ajánlani!
Kiszerelés: 15 ml Ár: 2990 Ft

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 balzsam
A La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 balzsamot még egy Facebook-os játék során nyertem. Azóta nagyon örülök, hogy hozzám került ez a termék és szinte biztos vagy benne, hogy ha elfogy, újravásárolom, mert egy szuper, általánosságban használható krém. Bármilyen sérülést, horzsolást, pattanás után maradt sebeket, hegeket pár napon belül eltüntet. A kiszáradt bőrt nagyon jól hidratálja és az ekcémával is felveszi a harcot. Gyorsan regenerálja a bőrt, égésre, csípésre, kipirosodott orra, tényleg bármire használható, én a testem összes felületén kipróbáltam már. Egyetlen egy negatívuma, hogy nagyobb mennyiségben kicsit nehéz, zsíros állaga van.
Kiszerelés: 100 ml Ár: 3800 Ft

Max Factor Masterpiece szempillaspirál
A Max Facor Masterpiece szempillaspirált még diákkoromban használtam és úgy emlékszem nagyon szerettem, de valahogy az idő elteltével teljesen megfeledkeztem róla. Legutóbbi drogériás vásárlásom során valami oknál kifolyólag mégis erre esett a választásom. A memóriám nem csapott be, valóban egy szuper spirálról van szó. Nagyon szépen dúsít, ível, szétválasztja a pillákat. Napközben tartós, nem potyog, nem pereg, egyáltalán nem kenődik el, nap végén is ugyanúgy fest, mint amikor reggel felvittem. A Maybelline Lash Sensational mellett ez lett a másik nagy kedvencem.
Kiszerelés: 4,5 g Ár: 3790 Ft

Catrice Prime and Fine Multitalent fixáló spray
A Catrice Prime and Fine Multitalent sminkfixálóra azért esett a választásom, mert a legtöbb fixáló spray-vel ellentétben ez nem tartalmaz alkoholt. Némi illatanyag van benne, de a bőrömet nem irritálja. A szórófeje teljesen jól funkcionál, szépen lehet permetezni. Száradás után nem hagy a bőrön cseppeket, nincs ragacsos érzet, csak egy láthatatlan réteggel vonja be az arcomat. Őszintén szólva nagyon meglepődtem, mert nem vártam sokat, de lényegesen meghosszabbította a sminkem tartósságát.
A nap folyamán szoktam használni mattító lapocskákat, amivel felitatom a bőröm felszínén keletkező olajos réteget. Általában ezek a lapocskák vagy papírzsebkendők picit rontják az alapozó fedését, de ha a fixálót használom, akkor tényleg csak a felesleges faggyú szívódik fel és a smink szinte érintetlen marad a bőrömön.
Kiszerelés: 50 ml Ár: 1500 Ft

The Body Shop Honey Bronze matt bronzosító
Végül a TBS Honey Bronze matt bronzosítót szeretném bemutatni Nektek. A legvilágosabb 01 árnyalatot vettem meg, de akár még a sötétebb színeket is tudnám használni, mert annyira enyhe kontúrt ad az arcomnak. A színe szépen mutat a világos bőrömön, szerencsére nincs narancsos tónusa. Vékony rétegben nagyon természetes, de én általában építeni szoktam, mert szeretem ha látszik, hogy csontosítom az arcom. Szépen satírozható, a taróssága is megfelelő.
Ezt a bronzosítót tényleg azoknak ajánlom, akiknek nagyon világos a bőre és ezelőtt még nem használtak kontúr púdert. Higgyétek el, ezzel egyszerűen nem lehet túlzásba esni.
Kiszerelés: 11 g Ár: 4590 Ft

Remélem tetszett a bejegyzés, igyekeztem minden fontos információt megosztani a termékekkel kapcsolatban. Ha bármi kérdésetek, észrevételetek van, kérlek jelezzétek hozzászólásban.

Ti próbáltátok már őket? Mi a véleményetek a termékekről?

0 megjegyzés