TESZT - Yves Rocher Hajtöredezés elleni erősítő szérum és Éjszakai regeneráló hajápoló

május 21, 2018

Nagyon hosszú ideje nem írtam már a blogra semmit, - amiről majd később lehet, hogy beszámolok - de ezt a posztot mindenképp szerettem volna veletek megosztani, mert lassan már egy éve íródik. A cím alapján nem nehéz kitalálni, hogy két Yves Rocher hajápolóról lesz szó. Ha kíváncsiak vagytok, maradjatok velem!

Yves Rocher Éjszakai regeneráló hajápoló

Amit ígér
Nagyon száraz vagy töredezett hajra. Egy igazi hajápoló koncentrátum, amely 8 órán át regenerálja haját. Jojoba olajban gazdag összetétele táplálja haját, haja erősebbé és ellenállóbbá válik. Gazdag és krémesen folyékony összetétele nem hagy zsíros érzetet, és nem hagy nyomot a párnán.

Használata: Lefekvés előtt oszlasson el száraz haján egy diónyi adagot, a hajtöveket elkerülve. Ne öblítse le! Fésülje meg haját és hagyja hatni a hajápolót éjszakára. Ébredéskor nem szükséges kiöblíteni vagy megmosni a hajat.

96%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Színezék-, ásványiolaj- és parabénmentes termék.

Amit tapasztaltam
A fehér, lágy krém jól záródó 25%-kal kevesebb műanyagot tartalmazó ökotubusban kapott helyet. Az illata megegyezik a Hajregeneráló olajéval, amit én személy szerint imádok.
A jojobaolaj mellett az összetevők között szerepel az olíva- és makadámdióolaj, valamint panthenol, amelyek hidratálják és puhává teszik a hajat.
Korábban még semmilyen krémes állagú, öblítést nem igénylő hajápolót nem próbáltam, ezért kicsit szkeptikus voltam. Féltem, hogy nem fog beszívódni, hogy ragacsos marad a hajvégem és elkerülhetetlen lesz a reggeli hajmosás, de nem így lett. A hajam hihetetlenül puha volt, könnyen fésülhető és még a párnám is megúszta foltok nélkül. Az egyetlen problémám az volt, hogy borzasztóan elaludtam a hajam, így csak kontyba fogva volt vállalható.
Az első használat tapasztalatai alapján később kísérletezni kezdtem és két nagyon fontos dologra figyeltem fel. Az első, hogy semmi szükség diónyi mennyiséget a hajunkra kenni. Nekem csípőig érő hajam van, de ennek még a fele vagy a negyede is elegendő ahhoz, hogy a kívánt hatást elérjem. A másik, hogy ne közvetlenül lefekvés előtt vigyétek fel a hajatokra, így elkerülhető, hogy totál kócos hajjal ébredjetek. Mostanában inkább reggel, ébredés után kenem be vele a hajam, míg elkészülök és megreggelizek bőven van ideje beszívódni és utána egész nap érezhetem a krém hatását és isteni illatát.

Yves Rocher Hajtöredezés elleni erősítő szérum

Amit ígér
Nagyon száraz és töredezett hajra. A könnyed és folyékony összetételű szérum erősebbé és ellenállóbbá teszi haját. Jojoba olajban gazdag textúrája táplálja és védi haját, amely így visszanyeri bársonyos tapintását. Folyékony és könnyed összetétele nem hagy zsíros, ragadós érzetet.

100%-ban természetes módon kinyert Jojoba olajjal.

Amit tapasztaltam
A fehér, tejes állagú szérum újrahasznosított műanyagot tartalmazó újrahasznosított pumpás flakonban kapott helyet. Az illata a termékcsalád többi tagjáéval megegyező.
A kulcs összetevő mellett kamilla és okra kivonat, makadámdióolaj, panthenol és vörösmoszat por is szerepel az összetevők között.
A két terméket még akkor kaptam tesztelésre, amikor egy frissítő hajvágás előtt álltam, így volt lehetőségem megtapasztalni, hogy a károsodott hajra milyen hatása van. Azt kell mondjam, a szérum is átment a vizsgán. A töredezést ugyan nem képes megjavítani, mert azon csak az olló segíthet, viszont látványosan és érezhetően javította a hajam szerkezetét. Használata után egyáltalán nem volt szálkás, száraz tapintású, így egészségesebbnek is tűnt. Azóta persze már voltam fodrásznál, de meg kell mondjam, valóban hidratálja, erősíti és védi a hajvégeim.
2-3 pumpányi adag gyorsan és könnyen beszívódik és ahogy a termék ígéri, nem hagy maga után ragacsos érzést.

Összességében szerintem két remek hajápolóval rukkolt elő a márka. Valóban azt nyújtják, amit ígér és most már bátran mondhatom, hogy hosszú távon is érdemes használni. Krémmánián is utána néztem a véleményeknek és  mások is hasonló, pozitív tapasztalatokról számoltak be.

A Hajtöredezés elleni szérum (100ml) és az Éjszakai regeneráló hajápoló (150ml) is 2090 Ft-ba kerül az Yves Rocher márkaboltokban.

Ti milyen hajvégápolót használtok?

0 megjegyzés