inspirációk. #3

szeptember 08, 2014

 A híres EOS ajakbalzsam. Egyszer én is szívesen kipróbálnám, hiszen a külföldi youtube videókban mindig nagyon dicsérik.

Miranda Kerr, Candice Swanepoel utcai stílusa mellett Karolina Kurkováé sem elhanyagolható.

Cute Girls Hairstyles nagy rajongója vagyok. A mutatós egyszerű frizurákat és bonyolultabb hajkölteményeket mi is elsajátíthatjuk. Érdemes követni a youtube csatornájukat.

 Egy isteni reggeli. Nyami.

pshiiit.com weboldalon nagyon szép manikűröket lehet találni. A mai inspirációm közé ez az egyszerű, de nagyon mutatós nailart került.

Én inkább fülbevaló párti vagyok, de ezek a kristályos nyakláncok nagyon tetszenek. Valaki tud esetleg lelőhelyet, ahol ilyen szépséget lehet kapni?

 Tetszett a mai inspirációs válogatás? Ti is követitek a CGH vagy pshiit.com-ot?

2 megjegyzés

  1. Gyönyörű az a nyaklánc! A manikűr is nagyon tetszik, én az efféle minimalista stílus kedvelője vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem akkor elég hasonló az ízlésünk. Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés