teszt - REALASH #2

június 25, 2015

Kicsit megcsúszva, de itt az újabb poszt a Realash szempilla növesztőről. Több mint egy hónap eltelt, így itt az ideje, hogy megnézzük milyen hatással volt a szempilláimra. (A lent látható fotókat pontosan egy hónap elteltével készítettem, csak sajnos a bejegyzés- és fotószerkesztésre nem jutott időm.) Aki nem tudná miről van szó az IDE kattintva minden információt megtalál a Realashról. 

Sajnos egy kis fekete levessel kell kezdenem. A Krémesen szép az élet blog írója, Szandra felhívta a figyelmemet, hogy nézzem meg a dobozon lévő INCI (összetevő) listát. Mint ahogy azt az első posztban említettem, azért is vágtam bele a tesztelésbe, mert a hivatalos honlapon feltüntetett összetevő lista, különböző növényi olajokból áll. Ezzel szemben a dobozon lévő teljesen más. 

Az ott szereplő INCI lista: 

A nevekre kattintva a Krémmánián részletesen is elolvashatjátok, mi micsoda. 

Ez az egész kissé elszomorított és sajnos nem tudom mi a valóság. :/ Szerencsére ennek ellenére soha nem irritálta a szemem, így folytattam a tesztelést. 

A rossz hír után lássuk a hatását. ;)
A képek természetesen önmagukért beszélnek. Sajnos teljesen ugyanabból a szögből nem sikerült lefotóznom a pilláim, de a különbség szerintem így is megfigyelhető. A fotók alapján jól látható, hogy lényegesen több pilláim lettek. A belső szemzugnál és a külső szemzugtól kicsivel beljebb jól láthatók az új szálak. Összességébe véve hosszabbak nem lettek a szempilláim, viszont erősebbek és talán egy picit íveltebbek most.

előtte
utána
előtte
utána
Első hónap után tehát én inkább újabb szálakat és erősödést tapasztaltam, remélem a további használat során hosszabbak is lesznek. :)

Mit szóltok a változáshoz?

2 megjegyzés

  1. Brutális a változás és nagyon látható!:) Nagyon szépek lettek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. :) én magam is meglepődtem a változáson, de a képeken tényleg jól látszik, hogy mennyivel dúsabb. :)

      Törlés