havi kedvencek - 2015 szeptember.

október 10, 2015

Az elmúlt két hónapban nem volt havi kedvences bejegyzés. Nem véletlen, hiszen a nyári hőségben a minimál makeupra szavaztam és a már (bemutatott) jól bevált termékeket használtam. Most viszont itt az ősz, a hűvösebb idő. Végre újra van kedvem sminkelni és új termékeket kipróbálni. Augusztus végén a leárazások során én is szert tettem több újdonságra amik a szívemhez nőttek. Lássuk is őket!


Sminktermékek
Catrice Lumination Luminizing highlighter  
A Lumination limitált kiadás része ez a csodás highlighter. Ez a második kiemelő púderem, de amióta megvan, a Terra Naturi kispadra került (pedig azt is imádom). Csodaszép fénye van, ami a nap végén is ragyogást ad az arcunknak, nagy csillámok nélkül.

Pupa Sporty Chic pirosító
A kedvenc pirosítómmá nőtte ki magát. Igaz, hogy kissé porol, de ha csak finom ütögető mozdulatokkal veszem fel az ecsettel, akkor ez is kiküszöbölhető. A színe csodaszép barackos. Szinte már mattnak mondható, de némi csillogása azért van. Pont annyira pigmentált amennyire kell, egy rétegben is szép. De könnyen eldolgozható, ha mégis túlzásba esnénk. Hozza a megszokott Pupa minőséget, hiszen nagyon tartós, a melegebb napokon sem folyik le vagy kopik meg a színe.

Catrice Camouflage folyékony korrektor
Nagy reményeket fűztem hozzá és szerencsére nem kellett csalódnom. Az új szortiment frissítéssel érkezett ez a vízálló folyékony korrektor. A vízálló tulajdonságáról nem tudok beszámolni, de tény, hogy nagyon tartós. A színe pedig T-Ö-K-É-L-E-T-E-S. Nem sárgás, nincsenek benne csillámok hanem valóban egy porcelán szín, ami a hozzám hasonló Hófehérkéknek egy igazi kincs. Soha nem találtam még ennyire világos korrektort. De ezt még tudom fokozni is. :) A fedése baromi erős és a ráncokba sem ül meg. Méltó kistestvére a tégelyes változatnak.

Miss Pupa Color and Care ajakrúzs
Tudom már unjátok a sok Pupa terméket, de egyszerűen imádom a márkát. :) Az újoncok sorakozó posztban már olvashattatok róla pár sort. Kezdetben szép, természetes fényt ad az ajkainknak, de ahogyan az ápoló összetevők beszívódnak lassan eltűnik a csillogás és csak az intenzív szín marad meg. Evést-ivást is jól bírja, egyenletesen kopik a nap folyamán.

Avon 3D ajakrúzs
A Stolen Kisses árnyalatban megtaláltam az eddigi legszebb rózsás/pink rúzsomat. Nagyon kellemes viselet. Az barázdákat szépen feltölti. A sok ápoló összetevőnek köszönhetően pedig valóban puha marad az ajkam. A színmegújító rúzsok után most a 3D rúzsok lettek a kedvenceim az Avon kínálatából.

Arc- és hajápolás

COSRX  Blackhead Power Liqud 4%-os BHA hámlasztó
Nagyon szeretem és örülök, hogy végre belevágtam a kémia hámlasztásba. Imádom, hogy puha, egységes a bőröm mióta használom. A gyulladást lehúzza és a pattanások után maradt foltok is hamarabb eltűnnek. Amit az előző posztban nem említettem az talán maga a hámosodási folyamat. Sajnos én azok közé tartozom akik szeretik tépkedni a száraz, de még gyógyuló félben lévő bőrt. Nos, ennek vége. Ha elkezdem piszkálni az elhalt bőrt akkor sem sebet "találok" alatta, hanem már gyógyult, friss bőrt. (Nem tudom ez így mennyire érthető. :))

C20 Vitamin C21,5 szérum
A másik új kedvenc bőrápolóm. A C-vitamin jótékony hatása az én bőrömön is kezd megmutatkozni, de erről majd később olvashattok részletesen is. ;) Ez a két korai termék lavinát indított nálam és mivel itt az ősz és a krémeim is fogyóban vannak már tudom hol/honnan fogom beszerezni az utánpótlást.

Avon Planet Spa arcmaszk ecset
Hogy én eddig miért nem használtam ecsetet a maszkokhoz? Sokkal kevésbé macerás a  különböző pakolások felvitele. Könnyebben és precízebben kenem fel és utána pikk-pakk egy kis vízzel leöblítem az ecset szálait.

Yves Rocher hajregeneráló olaj
Egy részletes TESZT-et is írtam már róla. Ha pár szóval kellene jellemeznem akkor csak annyit mondanék, hogy ígéret hű, szép összetevők, könnyű használhatóság és isteni illat. Ja és ár-érték arányban is jó választás, ha száraz esetleg szálkásak a hajvégeid.


Próbáltátok már valamelyiket? Mik voltak a kedvenceitek az elmúlt időszakban?
 

0 megjegyzés