teszt - OGX töredezettség elleni balzsam keratinnal

február 07, 2016


Hajápolás terén egy ideje biztonsági játékos vagyok. Balzsamot nagyon rég óta nem vásároltam, mert szerintem nem elég hatékonyak. Hajmosás után a Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture habpakolást használom (balzsamként). Több mint egy éve semmi nem tudta vele felvenni a harcot. A kíváncsiságomnak viszont nem szabhatok határt. :D A külföldön oly' nagy népszerűségnek örvendő OGX márka talán képes valami újat mutatni. Az itthon nemrég megjelent brand termékei közül a keratinos balzsamra esett a választásom.

Amit ígér
Segítség a töredezettség és a szálló haj ellen. Alkalmazás: Hajmosás után vigye fel nagyvonalúan a nedves hajra, egészen a hajvégekig, hagyja 3-5 percig hatni, majd alaposan öblítse ki. 
Amit tapasztaltam
Minden termékcsalád különböző színű, a keratinos készítmények erős pink színben pompáznak. Pici, de annál ducibb flakon majdnem 400 ml balzsamot tartalmaz. A kemény műanyag tubus miatt kissé nehéz kinyomni a balzsamot. Erős, pattintós kupakkal záródik. Parfümös illatú, nem túl tolakodó, de én jobban kedvelem a lágyabb illatokat.
A termék nevében szereplő keratin a haj szerkezetét alkotó fehérje, amely az összetevő lista (INCI) ötödik helyén hidrolizált keratinként található meg benne. Ez megakadályozza, a haj elektromos feltöltődését fésülködés közben, valamint hidratálja és erősíti a szerkezetét. A másik kulcsfontosságú összetevő az argánolaj. Jótékony hatásáról már többször írtam a blogon. Az INCI hatodik helyén szerepel így biztosak lehetünk benne, hogy kellő mennyiség került a termékbe ahhoz, hogy valóban kifejtse a hatását.
A sárga, gyöngyház fényű sűrű krémet könnyű eloszlatni a nedves hajon. Többnyire csak pár percig hagyom rajta, de a hatását így is kifejti. Már az első alkalommal meglepett mennyire hatékony. A vizes(!) hajam elképesztően puha lett és csak úgy siklott az ujjaim között. Először azt hittem nem öblítettem ki rendesen, így megismételtem, de a  tapintása mit sem változott. Hajszárítás után már tudtam, hogy ez tényleg ennyire klassz. Elképesztő, hogy mennyire selymessé és puha tapintásúvá vált a hajam. Azt hiszem méltó vetélytársa a Dove habpakolásomnak. A fésülködéssel is pillanatok alatt végzek, mióta ezt a balzsamot használom. Pápá gubancok, helló selymes haj!

A tapasztalataim alapján szinte biztos, hogy nem ez az első és utolsó termék, amit a márkától kipróbálok. A körülötte lévő hype nem hiába van, a termék valóban nagyon szuper és ígérethű. Az ára ugyan nem túl baráti, de a mennyiségről sem szabad megfeledkezni, hiszen sokkal nagyobb a kiszerelése, mint az átlag samponoknak/balzsamoknak. Az OGX hajápolóit a Müllerben tudjátok beszerezni. Ez a balzsam 385 ml és kb 2500 Ft-ba került.

Ti próbáltátok már az OGX termékeit? Milyen balzsamot használtok?

2 megjegyzés

  1. Én szintén nem használok már balzsamot, helyette az Alverde hidratáló hajkúráját (Aloe Verával és hibiszkusz kivonattal) szoktam hajmosás után használni és ugyanez a tapasztalatom, mint neked ennél a terméknél: már a vizes hajamon érzem, mennyire selymessé varázsolja! Egyelőre nem is tervezem lecserélni ;)

    VálaszTörlés
  2. En a keratinos olajat hasznalom. Nem tudom,h van-e Mo-on, mert Nemeto-ban vettem. Imadom!!!

    VálaszTörlés