winter essentials

december 17, 2016

Elérkezett az év számomra legkevésbé szeretett időszaka: a tél. A karácsonyt leszámítva egyáltalán nem rajongok az évszakért, nem szeretem a hideget és az egész napos borút, a kopasz tájról pedig nem is beszélve. Azonban mégis van pár olyan kozmetikum, kiegészítő és egyéb apróság, ami elengedhetetlen kelléke a télnek és engem is egy kicsit jobb kedvre derít. Ma ezekről lesz szó. :)

Bordó rúzs
Ahogy új évszak köszönt be, a sminkelés területén is változnak a színek. Most igazán érdemes beruházni egy csodaszép mélyebb, sötétebb árnyalatra. Nekem többféle bordós, bogyó színű rúzsom van és imádom őket. Ha féltek az erős színektől, akkor csak ütögessétek fel, és egy kontúrceruzával vagy rúzsecsettel tökéletesítsétek az ívet.

Kézkrém
Nálam a kesztyű már ősszel is elengedhetetlen kiegészítő, de hiába a külső védelem, a kezem így is extrém módon képes kiszáradni. Kézkrémből rengeteg van itthon, nagyon sokat kipróbáltam már. Amíg az ekcémám nem üti fel a fejét imádom a kicsit könnyedebb, illatos krémeket. Amint azonban elkezd viszketni az ujjam speciálisabb, illatmentes termékre váltok. 

Ajakbalzsam
Ahogy a kezünk, úgy az ajkunk is hajlamos kiszáradni, rosszabb esetben kirepedni. Nálam ebből is van bőséggel. Mindig kísérletezek és keresem a legjobbat. Nektek mi vált be leginkább?

Arcolaj
A zord időjárás az arcbőrünket sem kíméli. Télen még a zsíros bőröm is hajlamos feszülni, a száraz bőrüknek pedig a megszokottnál is erősebb hidratálóra lehet szükségük. Ilyenkor én mindig arcolajért nyúlok. A leginkább a tiszta, hidegen sajtolt növényi olajokat kedvelem, de egy olajkeverék is szuper választás lehet. Nagyon kedvelem a szőlőmag-, a csipkebogyó- és jojobaolajat, de a jó öreg extra szűz olívaolajat is érdemes leemelni a konyhapolcról.

Bundazokni
Aki hozzám hasonlóan nagyon fázós, annak biztosan lapul pár bundazokni a fiók mélyén. A hideg őszi/téli napokon mindig jól jön az ilyen, hiszen ha a lábunk melegen van tartva kevesebb az esély a didergésre. Ráadásul a legtöbb nagyon cuki mintájú, az esős napokon jó ránézni egy ilyen bohém zoknira.

Sál
Imádom a sálakat. Már jó pár darabot sikerült felhalmoznom. Ősz elején a vékonyabbak kerülnek elő, de ahogy az időjárás rosszabbra fordul már a kötött, meleg darabokért nyúlok. A kínálat elképesztően nagy. Szerintem mindenki megtalálja a számára leginkább tetsző színt, méretet vagy épp formát. Én idén egy hatalmas oversize sálat szeretnék beszerezni.

Forró tea
Hideg idő, forró tea. Az ősz beköszöntével jól esik újra elővenni a finom, fűszeres teákat. Én többnyire ilyenkor a reggeli tejeskávémat zöld teára cserélem. Habár a kávét is nagyon szeretem reggelenként engem a zöld tea sokkal jobban élénkít. Idén ősszel folyton sütőtökös latte-t készítettem, de nemrég egy kurkumás-gyömbéres receptet is találtam, amit szívesen kipróbálnék.

Nektek mik a tél elengedhetetlen kellékei?

3 megjegyzés

  1. Jó kis összeállítás, szerintem ezek mindenkinél alap dolgok a téli időszakban. Én plusz még a kalapokat sorolnám ide, személyes kedvenceim tavaly óta.
    Egyébként egyszerűen imádom a fotóid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Én inkább egy jó meleg sapkát húzok, hétköznap nálam a komfortos és meleg öltözködés a nyerő. Alkalmanként viszont jól jönne egy szép kalap. Örülök, hogy újra visszatért a divatba.

      Törlés
    2. Na igen, egy jó meleg sapinál a téli hidegben nincs jobb. Sajnos az utóbbi években nem találok igazán nekem tetsző darabot, pedig azért arra is szükségem lenne. Na talán majd az idén, mielőtt még megérkeznének az igazi mínusz fokok...

      Törlés