elfogytak #6

március 16, 2017

A mai elfogytak bejegyzésen többnyire olyan termékről lesz szó, amiket nagyon megszerettem és már újra  is vásároltam, vagy tervezem beszerezni az utánpótlást. Ahogy azt már megszokhattátok, mindenhol találtok linket egy-egy korábbi bejegyzéshez vagy az adott kozmetikumról készült részletes teszthez. Jó olvasást!

TESTÁPOLÁS
Yves Rocher Plaisirs Nature málna-borsmenta hab- és tusfürdő
Az Yves Rocher tusfürdőit nagyon kedvelem. Ha a márkaboltba járok, akkor egy-egy tusit biztosan dobok a kosaramba. A málna-borsmenta kombináció nagyon tetszett, egyáltalán nem volt mű illata, bár egy kicsit lehetett volna intenzívebb a borsmenta, úgy még frissítőbb lenne.

Babylove Ultra szenzitív babfürdető
Nagyon sokszor újravettem már a DM saját márkás babfürdetőjét, amit folyékony szappanként használtam. A kezem nagyon könnyen kiszárad, kirepedezik és ekcémára hajlamos, amióta viszont ezt használom megszűnt minden problémám. Korábban egy ideig nem volt elérhető, mert változtattak a csomagoláson, legutóbb viszont már nem csak a tubus külsejét, de az összetevőket is módosították. Sajnos nem jobb lett, hanem rosszabb. Az új verzióban szulfát is található, ami miatt a bőröm ismét száraz, feszül és viszket. Kár volt érte. :(

Biobaza Body&Hair tusfürdő gél sheavajjal és jojobával
Sokat gondolkoztam, hogy ezt a terméket a 'testápolás' kategóriába vagy inkább a hajápolási termékek közé soroljam, ugyanis mindkettőre alkalmas. Általában elég szkeptikus vagyok az ilyen kettő az egyben termékekkel, de ez nagyon bevált. A hajam selymes és könnyed, a bőröm puha és bársonyos volt tőle. ITT még több infót találtok.

Nagyon szerettem ezt a testradírt. Az illata ugyan kicsit furcsa, de idővel hozzászoktam. Jól radírozott, ugyanakkor nem volt túl durva és a bőröm finom tapintásúvá vált.

Balea Fresh&Fruity tusolóhab lime és grapefruit illattal
Mindig meglepődöm a kozmetikai ipar forradalmi ötletein. Az ember azt hinné, hogy egy tusfürdőből nem lehet kihozni semmi extrát, hát tessék: megérkeztek a tusolóhabok. A borotvahabokra emlékeztető tusfürdővel egészen más élmény a tusolás. Én nagyon élveztem a tömött, illatos habot. Biztosan vásárolok még más tusolóhabot is.

Dove Purely Pampering bőrtápláló krémtusfürdő
A téli időszakban mindig szeretek beszerezni egy tápláló, krémes Dove tusfürdőt. Nagyon szeretem őket, elképesztően bársonyos habot képeznek és valóban jól hidratálják a hideg időben kiszáradt bőrt.

ARCÁPOLÁS
La Roche-Posay termálvíz spray
Tudom, sokan fölöslegesnek tartják a termálvíz spray-k használatát, pedig igen is érdemes kipróbáli őket. Nem csak kellemesen frissít, hanem enyhíti a bőrpírt, lehúzza a gyulladást és a sminket is szebbé teszi. Önmagában nem tesz csodákat, de remek kiegészítője egy jó arcápolási rutinnak.

Balea Reinigungs Öl sminklemosó olaj  2x
Én a double cleansing, vagyis a 'dupla tisztítás' híve vagyok, ami azt jelent, hogy előbb a sminket valamilyen olajjal oldom le, majd egy kíméletes arclemosóval fejezem be a tisztítást. Az első lépésre ezt a tisztító olaja használom. Remekül leszedi a sminket, könnyen lemosható, nem okoz pattanást, egyszerűen szuper. Sajnos a DM mégis úgy döntött, hogy kivonja a forgalomból, ezért én azt ajánlom, hogy még sürgősen raktározzatok el belőle.

Innisfree Eco Safety No Sebum fényvédő SPF PA+++ 35SPF
Az eddigi legjobb fényvédő, amit használtam. Részletes tesztet is írtam róla. Picit fehérre mázol, de cserébe remekül feltölti a pórusokat és megakadályozza, hogy kifényesedjen a bőröm. Csak fizikai szűrőket tartalmaz, így érzékeny bőrűeknek is szuper lehet. Nyáron szinte végig ezt használtam, a Nap káros sugaraitól is óvta a bőröm. Egyetlen negatívumot tapasztaltam: ha sokáig csak ezt használom sajnos a mattító hatása nem tart olyan sokáig.

COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser arclemosó
Nagyon kíváncsi voltam a COSRX alacsony pH értékű lemosójára, ugyanis az alacsony pH sokkal jobb az bőrünk számára, mert a savas közegben a baktériumok kevésbé tudnak megtelepedni. Másrészről a kémiai hámlasztás hatékonyságát is segíti. Ezt a sok szép és jó dolgot én sajnos kevésbé érzékeltem, bár használata során a bőröm elég 'érdekes' dolgokat produkált. Nem volt rossz, de semmi kiemelkedő hatást nem tapasztaltam. Az INCI (összetevőlista) egyszerű és szép, ezért szerintem megér egy próbát, de én nem hiszem, hogy újravásárolom. Tesztet is írtam róla, ahol az előbb említett dolgokat részletesebben kifejtem.

HAJÁPOLÁS
Yves Rocher hajregeneráló olaj
Ez a termék is bekerült a top hajápolási termékeim közé. Aki olvasta a bejegyzést tudja, hogy imádom ezt az olajos hajpakolást, könnyen használható, isteni az illata és szuper a hatása. Természetesen az utánpótlás is megvan már.  A részletes tesztet ITT találjátok.

OGX töredezettség elleni balzsam keratinnal
Íme a másik nagy kedvenc hajápolási termékem. Tudom, drágább mint az átlag balzsamok, de a hatása sokkal kiemelkedőbb. A részletes tesztben mindent megtaláltok róla. Most épp egy másik OGX balzsamot használok, azt is szeretem, de azért ez sokkal jobb. Biztosan ezt fogom újravenni, ha a jelenlegi elfogy.

Aromax argánolaj
Ha képesek vagytok megbarátkozni az argánolaj szagával, akkor imádni fogjátok! Puhává, fényessé és könnyen kifésülhetővé teszi a tincseket. Az növényi olaj jótékony hatásairól ITT olvashattok. 

Schauma Cotton fresh szárazsampon
Az első pár alkalommal imádtam ezt a szárazsapmot. Nagyon jól enyhítette a hajam zsirosságát, olyannyira, hogy még másnap is kitartott a hatása és a legdurvább állapotot is vállalhatóvá tette. A vége felé azonban egyre kevesebb port permetezett és a hatása közel sem ért fel azzal amiért eleinte annyira odáig voltam. Másikat vettem újra, de nem kizárt, hogy még visszatérek hozzá, mert elég olcsó.

Batiste Blush szárazsampon
Az előbb említett Schauma után egy Batiste szárazsamponnal próbálkoztam. Nem tagadom, van alapja a nagy Batiste őrületnek. Az illata nagyon finom, a hatása korrekt, nem kell belőle sokat fújnom, így viszonylag tovább kitart. Az ára lehetne kicsit kedvezőbb, de azért szeretem és szívesen újravenném.

SMINK
Rimmel London Lasting Finish 25H Power Foundation
Erről az alapozóról annak idején olvashattatok egy 'Menesztve avagy amik nem váltak be' című posztban. A színe szuper volt, szépen el lehetett dolgozni, nem lett foltos vagy csíkos, na de a tartóssága: az katasztrófa volt. Nekem nagyon kifényesedett tőle a bőröm, megült a pórusokban, egy kis idő múltán már közel sem mutatott olyan szépen, mint felvitelkor. Ennek ellenére tudom, hogy sokan nagyon szeretik. Ha érdekel titeket a termék, olvassatok el pár véleményt KrémMánián.

Rimmel London Lasting Finish Nude alapozó SPF25  
Mostanában jobban szeretem a porpúdereket, de azért ebből mindig van itthon egy darab. Nedves szivaccsal nekem szuperül működik, jó a fedése, szépen mattít és szinte eltünteti a pórusokat. Az ára is kedvező, próbáljátok ki!

Catrice zselés szemhéjtus
Ez a zselés tus nem fogyott még el, csak elképesztően régi, ezért inkább kidobom. Egyénként nagyon imádtam, mert könnyű volt használni, nem maszatolódott, sőt mi több, le se lehetett robbantani. Nem volt kérdés, hogy megveszem az új verziót, abban azonban csalódnom kellett. Sajnos valamit változtattak rajta és a közelébe sem ér a régi verziónak.

Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektor
A Catrice szerintem szuper korrektorokat készít. Ezt a szemem alatti kékes karikákra használom, mert az enyhén barackos színével szépen kiegyenlíti a bőröm.

Catrice Liquid Camouflage High cverage korrektor
Ez az a korrektor, amit szeretek is, meg nem is. A problémám vele az, hogy hosszú távon szárítja a szemhéjam, illetve a felvitele sem olyan egyszerű. Nagyon figyelnem kell a mennyiségre, mert ha csak egy picit többet viszek fel a kelleténél, akkor elég csúnyán megül a ráncokba. Nagyon hamar szárad, ezért gyorsan el kell dolgoznom, mert különben foltos lesz a végeredmény. Mindezek ellenére mégis szeretem és már újra is vásároltam, mert extra világos, jól fed és tartós is.    

Max Factor Mastertouch korrektor
Amikor épp nem a Catrice termékeket, akkor ezt a Max Factor korrektort használom a szemem alá. Ez nem szárítja a szemhéjam, nagyon könnyed az állaga és szépen fed. ITT olvashattok róla többet.  Már az utánpótlást is beszereztem.

Próbáltátok már az említett kozmetikumokat?

0 megjegyzés