Interjú Csősz Renivel, a Beauty and Fashion Blog írójával

április 02, 2017


A mai egy kicsit rendhagyó bejegyzés, ugyanis egy interjút olvashattok Renivel, a Beauty and Fashion Blog szerzőjével. A fiatal lány 2016 júniusa óta vezeti szépségápolással, divattal és egészséges életmóddal foglalkozó blogját. Ha kíváncsiak vagytok a további információkra, maradjatok velünk. :)

Kérlek, mondj pár szót magadról, hogy az olvasóim picit jobban megismerjenek.
Csősz Renáta vagyok egy 19 éves logisztikusnak tanuló lány, akit a blogolás, modellkedés, olvasás érdekel. Szolnokon lakom, bár már nem sokáig, mert a barátommal elköltözünk, szóval az életemben most nagy változások lesznek.

Miért kezdtél el blogolni?
Nagyon sok YouTube videót néztem illetve sok blogot is olvastam és olvasók is a mai napig. Nagyon megtetszett ez a kis világ és teljesen beszippantott, imádom minden részét annak ellenére, hogy vannak nehézségei mind a blogolásnak és a videózásnak is. Ezek a cikkek, videók inspiráltak engem arra, hogy én is kipróbáljam magam ebben az egészben és azóta is áldom az eszem, hiszen ez lett a kedvenc hobbim.

A blogodon több motivációs, inspiráló bejegyzés is olvasható, ahol tippeket adsz, hogyan legyünk pozitívak. Ezeket a tanácsokat Te is alkalmazod?
Egy igazán rossz nap után, hogyan vezeted le a stresszt, van bevált módszered?
A blogomon természetesen csak olyan tippeket, tanácsokat adok másoknak, amiket én is alkalmazok és beválnak is, szóval igen, én is rendszeresen használom ezeket a tippeket, amik nagyban megkönnyítik az életemet. Egy igazán nehéz nap után nálam a stressz levezetése nem is lehetne másképp, mint hogy veszek egy nagy forró fürdőt és relaxálok kicsit. Ez után a kikapcsolódásra van szükségem, ami akár lehet egy könyv olvasása vagy éppen egy vicces film megnézése. Este mikor már ágyban vagyok, mindig írok egy listát, az apró örömökről, ami aznap történt velem így úgy fekszem le aludni, hogy pozitív dolgokra gondolok.

A blogoláson kívül mivel töltöd a szabadidődet? Van valamilyen hobbid?
Mint azt már említettem is szeretek olvasni, modellkedéssel foglalkozni és a természetben hatalmasakat kirándulni. Ha tehetjük, a párommal mindig próbálunk időt szorítani egy egy túrára, hiszen ez teljesen felfrissít minket. Utazni is nagyon szeretek, bár ez nem tudom, hogy azért van-e mert minden hétvégén több mint 10 órát utazok.

Gyönyörű hosszú hajad van. Milyen hajápolási termékeket használsz?
Túlnyomó részben Kallos termékeket használok, nekem ez a márka nagyon bevált. Kallos ragyogás fokozó sampont használok, ehhez egy megfelelő Kallos grapefruit-os hajbalzsamot, ami szuperül regenerálja a hajam. Kallos hajvégápolót is használok, hiszen a festés miatt eléggé töredezett a hajam vége. Egyéb termékeket is használok, mint például az Oriflame egyszer használatos hajregeneráló hajpakolása, illetve az Avon töredezett hajra való haj spray-t.

Van kedvenc sminkmárkád?
Nehéz egy márkát kiválasztani, hiszen rengeteg nagyon jó sminkmárka megállja manapság már a helyét a piacon. Ami talán hozzám a legközelebb áll az a Revolution London és a Rimmel London.

Melyik az a három sminktermék, amely elengedhetetlen számodra?
Számomra a szempillaspirál, korrektor és a rúzs az, ami elengedhetetlen.

Egy korábbi TAG bejegyzésemben volt egy kérdés, amire szeretném, ha válaszolnál. Nagyon kíváncsi vagyok, Te hogyan érzed magad smink nélkül?
Igazából én csak akkor szoktam sminket hordani, amikor muszáj, tehát ha nincs rá szükségem, akkor nem festem ki magam. Ugyan úgy érzem smink nélkül is magam, mint kifestve. Szerintem nagyon fontos az, hogy úgy is jól tudjuk magunkat érezni, hogy nem vagyunk kisminkelve. Abszolút nem érzem magam rosszul, ha nincs rajtam smink, hiszen ez a természetes.

Ha a jövőben csak három blogot olvashatnál, melyik három lenne az?
Természetesen az egyik blog a Tiéd lenne, és ezt nem azért írom, mert éppen egy, interjút készítünk, hanem mert mind tartalmilag, mind formailag nagyon megnyerő a blogod. Nagyon sok kedvencem van, de akkor kettő külföldi bloggert is megemlítek, méghozzá a Girl Obessed című blogot és a Beauty and Chic blogot is szeretem olvasgatni.

A blogodat 2016 júniusában indítottad.
Milyen terveid vannak a jövőre nézve?
Szeretnék még több hasznos cikket írni, szeretném, ha a blogom egy olyan hely lenne az olvasóimnak ahova szeretnek mindig benézni akár csak egy öt percre is, ami kikapcsolódást nyújt számukra. Szeretném természetesen, ha többen is lennénk, de ez majd alakul magától.

Reni blogján megtaláljátok a velem készített interjút. OTT választ adok arra, hogy miért kezdtem el blogolni, milyen egyéb hobbim van, mik a további terveim a bloggal kapcsolatban, de pár hajápolási és sminktippet is olvashattok.

0 megjegyzés