a stickek forradalma.

május 04, 2015

Egyre nagyobb teret hódítanak a különböző beauty stickek. Ez nem véletlen, hiszen egy nagyon jó kis termékkialakítás. Kis helyen is elfér, így bármikor magunkkal vihetjük, akár utazáskor is. A használata nagyon egyszerű, a ceruza formának köszönhetően. A felvitele és az eldolgozása sem feltétlenül igényel ecsetet, az ujjunkkal is könnyen eldolgozhatjuk. Ezek után nem csoda, hogy sorba jelennek meg a rúzsceruzák, a pirosító és bronzosító stickek, de az alapozók sem menekülnek. 


Flormar alapozó stick
Habár a termékkel nem vagyok teljesen elégedett, imádom, hogy nem kell a kézfejemre vagy keverőlapra kinyomnom az alapozót. Csak húzok pár csíkot az arcomra, egy ecsettel eldolgozom és voi la. Ráadásul egy csepp se vész kárba.

Clinique chubby stick intense
Szerintem nem kell sokat hozzá fűznöm. Könnyebben tudunk vele pontos vonalat húzni, mint hagyományos rúzzsal. A bizonytalanabb kezűeknek kötelező darab.

Essence say no to redness zöld korrektor
Habár a felirat már teljesen lekopott, de ez akkor is az essence pirosságot eltüntető korrektora. Én az alapozó alá szoktam pöttyözni az adott területen, majd ütögető mozdulattal dolgozom bele a bőrbe. Ha szükséges az alapozó fölé még kerül egy kevés hagyományos korrektor is, de többnyire anélkül is jól működik.

Essence blush stick
Sajnos ez a kis pirosító lemaradt a képekről, de ITT már írtam róla. Ez a darab már nem kapható, de számos márka kínálatában találunk krémes pirosítót. Utazáskor nagyon hasznos, hiszen nem kell külön pirosító ecsetet is magunkkal vinni.

NYX jumbo szemceruza
A rohanós hétköznapokon a legjobb társunk lehet. Beszínezzük a szemhéjunkat, majd egy ecsettel vagy akár az ujjunkkal is könnyedén elsatírozhatjuk a széleket és már mehetünk is.


Én nagyon megszerettem az ilyen típusú sminktermékeket. Tényleg nagyon egyszerű és gyors a használatuk. A Clinique sculpting contour stickjére még nagyon fáj a fogam, de pár szemhéjfestéket is szeretnék beszerezni, ilyen formában. :)
 
Ti is szeretitek a stickeket? Melyik a kedvenc ceruza kiszerelésű terméketek?


0 megjegyzés