TAG - kedvenc sminktermékek.

május 26, 2015

PAncsinál láttam először ezt a TAG-et, de az ötlet valójában Elíztől ered. Nagyon megtetszett és szívesen olvastam mások kedvenceiről, így gondoltam én is felsorakozok a lányok mögé. A TAG lényege, hogy a drogériás márkák közül bemutassuk a favorit terméket.

L'Oréal
Az új Color Riche L'ombre Pure szemhéjpúderek még egészen újak, de már most imádom őket. Különleges formulát kaptak. A leírás szerint géles, bár szerintem ez túlzás, inkább egy nagyon puha, selymes szemhéjpúdernek mondanám. Jól pigmentáltak és tartósak is. A színválaszték is nagyon tetszetős. Nekem két matt szín van belőle, de biztos, hogy a többi finisht is kipróbálom majd.

Maybelline
Biztos sokan nem lepődtök meg, de nálam is a Color Tattoo krémes szemhéjfesték áll az első helyen. Négy árnyalat birtokában vagyok. Mindegyik csodaszép, és szupertartós a fedett szemhéjamon. Sosem tapasztaltam még, hogy összegyűlt volna a kis redőkbe. Építhető, alapként is kiváló, önmagában vékonyan pedig a hétköznapokon is csodás. 

Rimmel
A legújabb termékük a Lasting Finish 25H Powder Foundation hamar lenyomta a trónfoglaló Stay Matt púdert. Egyszerűen imádom ezt a dual wear terméket. Az Ebelin Makeup Ei tojás alakú szivacsával nedvesen használom. Nem csak instant matt fedést ad, hanem elképesztően sokáig meg is tartja azt. Még egy húzos munkanap után is enyhe bőrfénnyel térek haza.

 
Max Factor
A Max Factort valamiért nagyon elhanyagoltam, de mostanában egyre többet nézelődök a pultjain. A Glamour napok során pedig beszereztem a CC krémjét. Nagyon megszerettem, mert szép világos színben is kapható. Könnyen el lehet dolgozni és abszolút természetes a hatása. Az árát ugyan sokallom, de akciósan mindenképp megéri.

 
Astor
A szemöldökceruzája már régi motoros nálam. Többször próbálkoztam más ceruzával, de mindig visszatérek ehhez. A hegye se nem túl puha, se nem túl kemény, így pont a megfelelő mennyiséget lehet felvinni. Szemöldök kefével pedig jól el lehet satírozni, így szép, természetes hatást érek el vele.
Essence
Egyértelműen a Colour&Go körömlakkok a befutok. Nagyon szép színekbe kaphatók. Az ecsetet nagyon szeretem, mert vastagabb, de a végek lekerekítettek. Én az ilyen típusú ecsetekkel tudom a legszebben felvinni a lakkokat. Ráadásul most meg is újultak, így most már extra fényes gél finishű és The Gel néven kaphatók.

Catrice
A folyamatos szortiment frissítés miatt nehéz állandó kedvencet mondanom. A Glamour Doll szempillaspirálját nagyon szeretem, amiről a 2014 kedvencei bejegyzésben is írtam. A másik nagy kedvenc pedig a Re-Touch Light-Reflecting korrektor. Nekem ez fedi el legjobban a szem alatti kékes karikáimat. Nem ül meg a ráncokban és egész nap üde tekintet biztosít.
 Lovely
A matt fedőlakkját nagyon hamar megszerettem (ahogy a nude körömlakk kolekcióból a Nr7-t). Kedvences bejegyzésben is szerepelt már. Minden féle lakkot csodásan mattit és szinte pillanatok alatt megszárad, úgy hogy bármit is csináljak kizárt dolog, hogy megsérül a lakkozás. Továbbá a tartósságára sem lehet panasz.

Avon
Habár az AVONt drogériában nem lehet kapni, mégsem akartam kihagyni a sorból. Itt nem is egy konkrét terméket emelnék ki, hanem a rúzsokat. Szerintem ár-érték arányban nagyon jó ajakkencéket tudunk rendelni. A Perfect Kiss, az új Indulgence és a Színmegújító ajakrúzsok között is nagy kedvencek kerültek ki. Ezeket mind nagyon szeretem, mert pigmentáltak, tartósak és nem ülnek meg a redőkbe.

Remélem tetszett ez a "márka  kedvenc" bejegyzés.

Nektek mik a kedvenc termékeitek a drogériás márkáktól?

0 megjegyzés