Glamour napok - erre csapj le!

szeptember 22, 2015



Hamarosan ismét Glamour napok, így összeszedtem pár olyan terméket amire szerintem most igazán érdemes lecsapni. :) Olyan terméket mutatok be egy-egy márkától, amik nálam már bizonyítottak. Illetve összegyűjtöttem az összes kupont, mely drogériában/parfümériában hány százalék kedvezményt adnak és mennyi termékre vonatkozik.

L'Oréal
Color Riche L'ombre Pure szemhéjpúderek nagyon jóra sikerültek. A szép külső különböző finishű, pigmentált színekkel társul. Jól satírozhatók és tartósak is, így most a kedvezménnyel igazán megéri beszerezni pár darabot.
L'Oréal Color Riche Collection Exclusive ajakrúzsok listája folyamatosan bővül. Remélem az eddigi nude és red kollekció után a pink is megérkezik kishazánkban. De addig is érdemes beszerezni a bőrszínünkhöz leginkább passzoló természetes és vörös rúzst.
A L'Oréaltól nem szoktam arcápolási termékeket venni, de a Sublime Soft micellás vizük nagyon jó. Szépen leszedi a sminket, nem irritál és nincs benne semmi csúnya összetevő.

Kuponok 
  •  Müller - 25% kedvezmény bármely dekorkozmetikai termékre
    (A Müller 20%-os végösszeg kuponnal összevonható)
  • DM - 50% kedvezmény 1 db sminktermékre
  • Rossmann - 40 % kedvezmény bármely Sublime termékre

Maybelline
Szerintem a Color Tattoo krémes szemhéjpúdereket már mindenki jól ismeri. Ha viszont mégsem akkor most épp ideje behozni a lemaradást. ITT és ITT is olvashattok róla részletesen.
The Nudes szemhéjpúder paletta szerintem nagyon jól sikerült. Aki többnyire csak természetes színeket használ, annak mindenképp megéri beszerezni. A színek jól pigmentáltak, könnyen satírozhatók és az összeállításnak köszönhetően a nappalitól az éjszakai sminkig bármi megvalósítható. Sokan túl magasnak ítélik az árát, most viszont (akár) 50% kedvezménnyel igazán megéri beszerezni.
Ha emlékezetem nem csal a legelső spirálom is a Maybellinetől volt. Azóta rengeteget kipróbáltam tőlük, többnyire elégedett is voltam velük. Nem csoda, hogy az új kedvencem a Lash Sensational lett. Mindneképp próbáljátok ki ha hosszú és dús pillákra vágytok akár egyetlen felvitellel.

Kuponok 
  • DM - 50 % kedvezmény 1 db sminktermékre
  • Rossmann - 40 % kedvezmény több termékre is
  • Müller - 20 %-os végösszegi kupon


Rimmel
Rimmel Lasting Finish 25H púderalapozó nálam hatalmas sikert aratott. ITT és ITT is írtam már róla. Nedvesen alapozóként, szárazon púderként funkcionál. Érdemes kísérletezni vele mert vegyesek a visszajelzések. Van aki púderkét imádja, míg van aki hozzám hasonlóan inkább nedves szivaccsal éri el a kívánt hosszantartó matt hatást.
A márka nagy kedvencei közé tartoznak a Kate Moss ajakrúzsok. Immár három kollekció is elérhető a drogériákban. A fekete tubusos krémes, a piros kupakos csupa matt árnyalatot tartalmaz, míg az új barackosak a Nude kollekció részét képezik 4 árnyalattal. Szerintem mindegyikből érdemes beszerezni párat. :)


Kuponok
  • Müller - 1 db dekorkozmetikai termékre
    (A Müller 20 %-os végösszegi kuponnal összevonható)   
  • DM - 50 % kedvezmény 1 db sminktermékre 
  • Rossmann - 50 % kedvezmény 1 db termékre
    (10 %-os végösszegi kuponnal összevonható)


Max Factor
Creme Puff pirosítóról már írtam egy részletes TESZT-et. Nagyon klassz pirosító, habár a felvitellel csínján kell bánni mert nagyon pigmentált. Az ára szerintem kissé borsos, de most itt az alkalom, hogy kedvezőbb áron beszerezzük.
Nagyon sokszor nyúlok a Max Factor CC krémhez. Egész világos árnyalatban is kapható, kellemes textúra ami nem nehezíti el a bőrt, de mégis egységes színt ad az arcunknak. Próbáljátok ki Ti is!

Kuponok
  • Müller - 30 % kedvezmény 1 db termékre
    (Müller 20 %-os végösszegi kuponnal összevonható)
  • DM - 50 % kedvezmény 1 db sminktermékre

Próbáltátok már valamelyiket? Ti mire csaptok le a Glamour napokon?


0 megjegyzés