Seregszemle - 2017 tél

március 12, 2017

Juhé, végre itt a tavasz! Az időjárás talán még nem mindig kedvező, de végre elbúcsúzhatunk a hideg reggeltől és a borús nappaloktól. Én már karácsony óta arra várok, hogy újra virágba boruló a táj, hogy kicsit változatosabban öltözködhessek és munka után, otthon is élvezhessem a lemenő napsugarak fényét. Egy szó, mint száz, én már nagyon vártam a tavaszt, de azért tekintsünk még egyszer vissza, mi is történt télen.

Meglepő módon az elmúlt három hónapban több személyes és egyéb témájú bejegyzés született, de remélem, azért nem bánjátok. Szépségápolás témakörben igyekeztem pár tippet adni a szebb bőrért, elmeséltem miért is érdemes korai termékeket használni, illetve volt szó saját készítésű sminklemosóról is. Mindezek mellett egy NOTD bejegyzés és egy sminkteszt is készült.

SZEMÉLYES


A december mindig hamar elrepül, a hónap elején nagy az év végi pörgés, az őrült karácsonyi bevásárlás és a többi. Az ünnepek alatt az ember próbál kicsit megpihenni, de sokszor ez nem sikerül. Mire én elkezdhettem volna élvezni az ünnepi leállást a nátha és a láz sajnos az ágyba parancsolt és persze mire jobban lettem, már indulhattam is dolgozni... Ettől függetlenül jól teltek az ünnepek, nagyon élveztük az első közös karácsonyt az új otthonunkban. No meg persze az egész család hatalmas ajándéka volt nővérem első gyermeke, az én édes kis keresztlányom, Dorina.

Az újévet igyekeztem egészségesen és lendületesen indítani. Ahogy azt már korábban is említettem nem szeretek fogadalmakat tenni, de azért jó pár célt kitűztem magam elé. Eleinte ezekhez a tervekhez tartottam is magam, de a hónap végére valahogy elfogyott az erőm.



Februárban ismét beteg lettem, amit nagyon nehezen viseltem, már csak azért is mert alapjába véve elég erős az immunrendszerem és egy évben egyszer, maximum kétszer vagyok beteg. A február ettől eltekintve sem sikerült túl jól, valahogy úgy érzem ez kicsit mélypont volt. Nagyon ellustultam, a terveim a homályba vesztek és kicsit már ebből az egész téli komor időből is nagyon elegem lett.

NOTD

Most, hogy naptár szerint már tavasz van, remélem, új erőre kapok. Ez az az idő, amikor ismét van inspirációm és kellő energiám belevágni új dolgokba. Igyekszem befejezni a félkész bejegyzéseket és több új ötletem is van a bloggal kapcsolatban. A múlt hónapban a főzést is kicsit mellőztem, az össze-vissza étkezés nyomot is hagyott a bőrömön, amit most igyekszem rendbe hozni. Próbálok ismét több zöldséget és gyümölcsöt enni, új recepteket kipróbálni -ahogy azelőtt- és még több vitaminbomba smoothie-t készíteni.

Apropó, rég nem meséltem már, de a lakásunk is nagyon szépen alakul. Egyre több üres hely telik meg új bútorral. Remélem hamarosan már olyan állapotba lesz egy-egy helyiség, hogy meg is tudom mutatni és pár ötletet adhatok azoknak, akik szintén most költöznek/átalakítanak/felújítanak.

Nektek hogyan telt az elmúlt három hónap? Melyik bejegyzés volt a kedvencetek?

0 megjegyzés