NOTD - a tél színei körömlakkos kihívás #1

január 01, 2015

A múltkori nail art techniques challange nagyon megtetszett, így ismét jelentkeztem egy újabb körömkihívásra. A felhívást Timi tette közzé a blogján. Ahogy a cím is mutatja a tél színeivel kell készíteni manikat. Ebben a kihívásban a szín számít, a kivitelezést mindenki maga választja.

Az első körben fehér manikűrt kell elkészíteni. Megmondom őszintén nagyon ritkán használok fehér lakkot, mert önmagában szerintem olyan mintha hibajavítóval festettem volna ki a körmeimet. 
Az első elképzelésem mindenképp valami havas volt, amihez tökéletesen illet volna a Lovely snow dust homoklakkja. Sajnos a reményeim ellenére sem hozták vissza az idén, így nem tudtam lecsapni rá. :( Ha esetleg valakinek meg van, de nem használja szívesen megvenném tőle, vagy akár a cserében is benne vagyok. :) Végül, úgy döntöttem, hogy a fehér Moyra lakkra felviszem az Essence sparkle sand fedőlakkját, ami arra hivatott, hogy bármilyen lakkot homok hatásúvá varázsoljon.

A végeredménnyel még most sem vagyok kibékülve, nem teljesen olyan, mint amilyet szerettem volna elérni. Remélem azért van közöttetek olyan akinek tetszik.

A következő forduló 8-án lesz, és a babakék lesz a főszerepben.

Ti szeretitek a fehér lakkokat?


8 megjegyzés