havi kedvencek - 2015 február.

március 03, 2015

Talán ez lesz az eddigi legrövidebb kedvences bejegyzés. A február nekem nagyon gyorsan eltelt és kevés újdonság került a nesszeszerembe. Őszintén szólva sokáig kellett gondolkoznom azon, hogy mik kerüljenek ide, de végül sikerült pár dolgot találnom, amit sokszor használtam a hónapban. :)


1. The Body Shop moringa (mézvirág) tusfürdő
Kedves barátnőm, aki még Pesten tanul hozott nekem egy kis csomagot. Csupa régóta vágyott dolgokat, amiket sajnos itthon (és Győrben) sem tudok beszerezni. A híres és sokak által imádott mézvirág illatot végre én is magnak tudhatom. Kellemes kis tusfürdő, jól habzik így kevés is elég belőle, az illata pedig tényleg nagyon egyedi, de sajnos rajtam nem túl tartós.

2. Sally Hansen instant körömágybőr eltávolító 
Az USA legkedveltebb körmös márkájában nekem sem kellett csalódnom. Nagyon könnyű a használata a csőrös kiszerelésnek köszönhetően. A gél nem folyik el és valóban oldja az elhalt hámsejteket, amit így nagyon gyengéden és hatékonyan tudunk eltávolítani. Az ára elsőre soknak tűnhet, de 29,5 ml kapunk 2000 Ft-ért, ami nagyon sokáig kitart.

3. Golden Rose riche color körömlakk- 105 marsala 
Mindenképp szeretném majd egy külön posztban is bemutatni ezt a különleges színt, ami a Pantone szerint az idei év fő színe. Én imádom és végre egy Golden Rose lakkot is kipróbálhattam. ^^

4. Bourjois rouge edition velvet folyékony ajakrúzs - 07 nude-ist
El sem tudom mondani milyen örömujjongásba kezdtem mikor megláttam, hogy Szabina (Ő a Szépséglabor bloggere, mindenképp nézzétek be hozzá!) nyereményjátékának én vagyok a győztese. A csomag egyik tagja ez a matt finishű folyékony ajakrúzs volt. Nude színt kaptam, de szerintem nem kifejezetten egy természetes ajakszín, ettől függetlenül imádom. Még a múlt havi NYX kedvenceket is letaszította. Könnyed formula, ami abszolút nem szárít, nagyon pigmentált és a tartósságra sem lehet panasz.

Van amit Ti is ennyire szerettek mint én? Mik voltak a Ti februári kedvenceitek?

0 megjegyzés