TESZT - Realash szempilla kondicionáló. #1

május 12, 2015

Nemrégiben felkeresett a Realash munkatársa, hogy volna-e kedvem kipróbálni a terméküket. Nagyon örültem a felkérésnek és több okból is szívesen éltem a lehetőséggel.
  1. Az egyik legnépszerűbb poszt a blogon az Alverde éjszakai koffeines szérumáról szóló teszt. Nagyon sokszor "szempillanövesztés" címszóval találtok rá a blogra, ezért biztos vagyok benne, hogy az eredmény sokakat fog érdekelni.
  2. Másfelől az összetevő listája nagyon szép. Csupa természetes anyagot tartalmaz, amely ígérete szerint nem is irritál.
  3. Több blogon is olvastam már róla és láttam előtte/utána fotókat. Az eredmények pedig nagyon meggyőzőek. Ezek alapján pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy az én szempilláimra milyen hatással lesz. Hiszen ki ne szeretne még dúsabb, hosszabb és drámaibb szempillákat?
De mi is az a Realash?
"A REALASH a világ legjobb szempilla növelője. Az úttörő formulája teljesen más szintre emeli a kozmetikumokat! A szabadalmaztatott, áttörő szempilla növelő étrend-kiegészítőnket valódi nők tesztelték, klinikailag vizsgálták bőrgyógyászok"

Hogyan működik?
"A szempilláknak átlagosan 30 napra van szükségük, hogy megnőjenek maximális méretükre. A fő probléma az, hogy a régi szempillák még azelőtt kihullnak, hogy az újak teljesen megnőnének, és ez nem nyújt szép látványt. A REALASH innovatív technológiával készült, így a szempilláid gyorsabban, és erősebbre nőnek. A sűrűségük megnő és hosszabbak lesznek. Ez egy egyszerű koncepció, de a hatása forradalmi."

A használta nagyon egyszerű. A már megtisztított szempilla tövekhez kell felvinni, amit a tusecset forma nagyon könnyűvé tesz.


Jelenleg így néznek ki a pilláim. Nem panaszkodom, de mégis nagyon kíváncsi vagyok mit lehet még kihozni belőlük. :)


Legközelebb egy hónap múlva jelentkezem a változásról. Addig is további információkért látogassatok el a Realash oldalára. :)

Ti mit használtok szempilla növesztés céljából? Próbáltátok már a Realash szempilla kondicionálót?

2 megjegyzés

  1. Én leginkább ricinusolajat használok a szempilláim karbantartására - ami nagyon bevált (cikkem: http://bit.ly/1Fbrbxl), de szívesen kipróbálnám ezt a terméket is. :)
    Niki
    www.niksbox.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ricinusolaj nekem sajnos nem vált be. Nagyon kiszárította a szemhéjamat. :/

      Törlés