hajápolási újdonságok a rutinomban

november 17, 2016

Nemrég írtam a hajápolási rutinomról, ahol csupa jól bevált termékről áradoztam. Azoktól a kozmetikumoktól egyáltalán nem szeretnék megválni és úgy gondolom, hogy kategóriájuk legjobbjai, a kíváncsiságom mégis hajt, így több hajápolási újdonság került hozzám mostanában. Ma ezekről lesz szó.

Biobaza Body&Hair 3 az 1-ben tusfürdőgél sheavajjal és jojobával
A Biobazától pár hónapja érkezett egy csomag, amiben egy hidratáló szappan és ez a sheavajat és jojobaolajat tartalmazó gél volt. Először csak tusoláshoz használtam, aztán mikor fogyóba volt a samponom, gondoltam teszek vele egy próbát. És milyen jól tettem! A géles állagát egyből megszerettem, hiszen egyébként is jobban kedvelem az ilyen samponokat. Meglepő módon már az első samponozáskor nagyon jól habzott. Szépen tisztít, kellemes az illata, de ami igazán lenyűgözött az a hajam tapintása. Nagyon puha, selymes és könnyed tőle a hajam. Lassacskán elfogy, de szerinte biztosan veszek még belőle, mert tusfürdőként és samponként is nagyon megszeretem.

Inecto Naturals Coconut hajolaj
Sziasztok, Ingrid vagyok, és hajolaj függő. :) Viccet félre téve, tényleg imádom a különböző hajvégápoló olajokat. Egyre csak gyűlnek az újabb darabok, köztük az Inecto egyik legnépszerűbb termékével. Az ápoló olaj többféle szilikont, kókuszolajat és némi illatanyagot tartalmaz. Az összetevőlista nagyon egyszerű, mégis nagyszerű. Könnyen és egyenletesen eloszlatható, a szálakat nem tapasztja össze, nincs ragacsos érzet, csak finom, puha és fényes haj. Száraz és nedves hajon egyaránt bevált. Megkönnyíti a fésülködést és 'életet' ad a hajnak két mosás között.

Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, akkor most igazán érdemes Inecto termékeket vásárolni, ugyanis egy NYEREMÉNYJÁTÉKban vehettek részt. Nem kell mást tennetek, mint a hozzátok legközelebb lévő Rossmannban, DM-ben illetve Auchan vagy Tesco hipermarketben vásárolni 2 db terméket a márka kínálatából. Az Inecto honlapján regisztráljatok és a vásárlást igazoló nyugta AP kódját adjátok meg. A legjobb, hogy ezáltal a Budapesti Állatkert lakóit is támogatjátok 150 Ft-tal. :) A nyereményekről ITT tájékozódhattok. A játék november 30-ig tart.

L'Oréal Elseve Extraordinary Clay agyag maszk
Az agyagos arcpakolásokat imádom, így mikor megláttam, hogy már létezik agyagos hajpakolás is, nem volt kérdés, hogy megvásárlom. A maszk a csomagolással megegyező színű, így elég viccesen fest az ember ezzel a pakolással a fején. :D A  krém közepesen sűrű, jól kenhető. Fokozatosan szárad, így az sem baj, ha kicsit többet pepecselünk a felvitellel. A leöblítéstől egyébként tartottam, mert sok kaolinos arcmaszk nagyon nehezen mosható le, de ezzel nem volt probléma. A tiszta víz is szépen oldja, az első samponozásnál szerintem maradéktalanul eltávolítható. És a hatása? Arról majd picit később. Figyeljétek a blogot, hogy ne maradjatok le a készülő tesztről. ;)

Inecto Naturals hidratáló kókuszos hajkondicionáló
A balzsamokkal még most sem vagyok teljesen kibékülve, de az Inecto kókuszos balzsamjáról nagyon jókat olvastam. Az összetevőlista itt is rövid és valóban a kókuszolaj a kulcsfontosságú alkotó elem. A kondicionáló közepesen sűrű, fehér krém. Általában jó alaposan kinyomom a vizet a hajamból, majd minimum 5 percig hagyom hatni és utána kiöblítem. A hatása az első két használatnál engem annyira nem győzött meg, utána azonban egyre jobban megkedveltem. Nem tudom mi változott közben, de a harmadik mosás után kezdtem az érezni, hogy hidratálja a hajvégeimet. Utána már nem gubancolódott a hajam és nagyon finom kókusz illatú volt. Az OGX-et nem tudja legyőzni, de azt hiszem, kiemelkedik a hajbalzsamok közül. Ja, és nem szabad elfelejteni, hogy óriási, 500 ml-es kiszerelést kapunk 1000 Ft-ért. Szerintem ezen az áron mindenkinek megér egy próbát. :)

Ti milyen hajápolási újdonságokkal kísérleteztek? Próbáltátok valamelyiket?

0 megjegyzés