teszt - Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask

november 08, 2016

Számtalanszor említettem már, hogy a tudatos vásárlás nagyon fontos számomra -és Titeket is erre buzdítalak-, de jelentem: bűnbe estem. :D A mai tesztalany a marketinggel, pontosabban a 'habzással' teljesen levett a lábamról. Nem hagyott nyugodni a kíváncsiságom és végül megrendeltem a koreai Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay maszkot. Ha Titeket is érdekel, mit tud ez a habzó arcmaszk, akkor tartsatok velem. ;)

Amit ígér
Az Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask egy egylépéses arcmaszk, mely egyszerre nyitja meg és tisztítja kis a pórusokat. A szénsavas buborékok stimulálják a bőrt, eltávolítják a bőr felső rétegének elhalt hámsejtjeit. A bőr egészséges fényűvé válik, míg az agyagos összetevők mélyen tisztítják a pórusokat.
KM
Amit tapasztaltam
A maszk papírdobozban érkezett és még egy fóliát is húztak a tégelyre, így teljesen biztosak lehetünk abban, hogy előttünk senki nem nyúlt bele. Nálam ez nagyon nagy plusz pont! A kupakot lecsavarva egy újabb védőrétegbe 'ütközünk', amihez tartozik egy spatula is.
Maga a termék kissé kocsonyás, szürke színű és elképesztően erős, de kellemes illatú. Én mindig a spatulával viszem fel a maszkot, mert így biztosan kevesebb baktérium jut a tégelybe, másfelől ha a kezemmel kenem el, szinte azonnal elkezd felhabzani. A buborékokra tehát nem kell sokat várni, a maszk egyből reakcióba lép a bőrrel. Minél vastagabb rétegben viszem fel, annál nagyobb buborékfejem lesz. :D Az orr és a szem környékén azonban érdemes csínján bánni, mert ha felhabzik könnyen a szemünkbe vagy az orrunkba megy, és az nem túl kellemes érzés. A habzás során egy enyhe csipkedő, bizsergő érzés tapasztalható. Miután már teljesen felhabzott a maszk, körkörös mozdulatokkal át kell masszírozni az arcbőrt, majd lemosni a pakolást. Utóbbi sajnos nem olyan egyszerű. A krém ugyan nagyon selymes tapintású, de annál ragaszkodóbb. Általában egy tiszta, mikroszálas kendőt szoktam bevizezni és azzal gyengéden letörlöm az arcom.

Az összetevők tekintetében két dolog nem tetszik. Az egyik az INCI (összetevőlista) közepén található illatanyag. A bizsergés mellé egy enyhe égő, csípő érzés is társul, amit szerintem a nagy mennyiségű illatanyag okoz. Az én bőröm elég ellenálló, de sajnos anyukám is ugyanezt tapasztalta, szóval nem hinném, hogy egyéni érzékenységről lenne szó. Habár van benne borsmenta, rozmaring és levendula kivonat is, ami szintén irritálhat. Normál esetben a tisztító termékeknél kerülöm az Sodium Laureth Sulfate-ot, de mivel ezt a terméket csak alkalmanként használom, nem napi szinten, így szemet hunytam fölötte. Meg hát nyilván valamitől pezsegnie kell! No, de ne csak rosszat mondjak, szerencsére a potenciális irritáló összetevő, az alkohol nem szerepel az összetevők sorában, helyette viszont sok más jótékony alkotóelem található benne. A maszkba természetesen került jó néhány antioxidáns, gyulladáscsökkentő és hidratáló összetevő: zöld tea kivonat, allantoin, kollagén és többféle agyag is.
És végül, de nem utolsó sorban a hatása. Nos, azt kell mondjam nem rossz, de csodát nem kell tőle várni. Sokkal inkább egy "szórakoztató maszk" mintsem egy kihagyhatatlan termék, amire mindenkinek szükség van. Használata után a fent említett okok miatt kicsit kipirosodik a bőröm és néha egy kis húzódást is tapasztaltam, de ezen kívül sima, puha, egységes bőrt kapok. A pórusokat is tisztítja, de nem kiemelkedően. Nem rossz, de van sokkal jobb agyagos pakolásom.

Az Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay maszkot elsősorban azoknak tudom ajánlani, akiknek nem extrém érzékeny a bőrük és vágynak egy kis mókára, szívesen kipróbálnának egy habzó arcpakolást. Én a  Jolse webshoptól 8,67 $-ért vásároltam meg a 100 ml-es maszkot. Szerintem itt a legérdemesebb beszerezni, mert hosszú ideje ilyen alacsony az ára!

Ti kipróbálnátok? Van hasonló habzó maszkotok?

2 megjegyzés

  1. Iszonyatosan idegesítő, hogy pop-upban feljön ez a lájkold a faceoldalamat izé. Egyébként jó a blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy zavar, pedig csak a blogra érkezéskor ugrik elő.
      Köszönöm. :)

      Törlés