Szempillaspirálok harca

május 24, 2017

Az elmúlt pár hónapban rengeteg szempillaspirál halmozódott fel nálam. Több márka is küldött újdonságokat tesztelésre, ezért úgy gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben most bemutatok ezek közül hármat. Összevetem az AVON True Supreme Lenght, a Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume és a megújult Max Factor 2000 Calorie Curl Addict szepillaspirált. Meglátjuk, melyik miként teljesít.

AVON True Supreme Lenght tápláló szempillaspirál
Még ősszel volt szerencsém kipróbálni az AVON True Wide Awake szempillaspirált, amit nagyon-nagyon szerettem, ezért is voltam kíváncsi a márka új Supreme Lenght tápláló spirálra. Az ígéretek szerint az argán-, és kókuszolaj, illetve E-vitamin ápolja a pillákat. Amikor elkezdtem használni akkor nagyon tetszett, úgy éreztem, hogy valóban táplálja a szálakat, mert a használata során nem hullott ki annyi, mint általában. Szép fekete, hosszú és különálló pillákat tudtam festeni az apró, szilikon sörtéjű kefével. Sajnos ez a hatás nem tartott sokáig. A festék valószínűleg túl hamar besűrűsödni, és így már egyáltalán nem tudtam szétválasztani a szálakat. A szempilláim összecsomósodtak és utána el is kezdett peregni a festék, miközben előtte a tartóssággal sem volt probléma. Nagyon sajnálom, hogy ilyen hamar megváltozott a festék állaga és később már nem tudtam olyan szép eredményt elérni vele, mint a felbontásakor.
Kiszerelés: 7 ml Ár: 1990 Ft

Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume szempillaspirál
A Catrice szortimentfrissítéskor hozzám is érkezett egy óriási csomag, amelyben megtalálható volt a Glam & Doll Sculp & Volume szempillaspirál. A keféje vékony, a középső részén kissé domború, apró szilikon sörtékből épül fel. Az ehhez hasonló spirálokat szeretem a leginkább, mert a vékony feje a nehezen hozzáférhető részekhez is könnyen elér. Nagyon szépen ki tudom festeni a szempilláimat, úgy, hogy nem maszatolom össze vele a felső és alsó szemhéjamat. Gyönyörűen szétválasztja a szálakat és dúsít is. A hatásáról én csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, mert elképesztően szép pillákat varázsol. Azonban van egy kis bökkenő: a tartóssága már nem olyan kiemelkedő, picit pereg és maszatolódik is. A nap folyamán többször ellenőriznem kell.
Kiszerelés: 9,5 ml Ár: 1200 Ft

Max Factor 2000 Calorie Curl Addict szempillaspirál
Végül, de nem utolsó sorban következzék The Rule Breakers kollekció darabjaként megjelent 2000 Calorie Curl Addict szempillaspirál. A termék az előzőektől teljesen eltér: duci, ívelt, hagyományos sörteszálú. Az én szememhez hatalmas a feje, rendszerint az alsó és felső szemhéjamat is összekenem vele. Ezt leszámítva nagyon szép, különálló, dús és ívelt pillákat eredményez. Ráadásul tartós is, ahogy reggel felkenem az este is úgy marad. Nem kell igazítani, nem pereg, nem maszatolódik, de a nap végén sminklemosóval könnyen leoldható. Azt leszámítva, hogy a használata számomra nem túl egyszerű, megéri vele szenvedni, mert a hatása és tartóssága is kiemelkedő.
Kiszerelés: 9 ml Ár: 2999 Ft

Azt kell mondjam, hogy ez a  három szempillaspirál közül egyik sem lett nagy kedvencem. Mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya. Nem mondom, hogy ne próbáljátok ki őket, megéri kísérletezni velük, de én nem hiszem, hogy újra vásárolom bármelyiket.

Ti próbáltátok őket? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?

2 megjegyzés

  1. Egyiket sem próbáltam, a teszted hatására nem is fogom, bár a Catrice felé azért kacsintgattam. :D Most az új L'Oréalra vagyok nagyon kíváncsi, Tati videója elég meggyőző. Egyébként nincs kedvenc szempillaspirálom, egyáltalán az egész szempillaspirálozás nem a kedvenc részem a sminkelésben, mert túl sokat nem lehet kihozni a pilláimból.
    Apró kiegészítés: úgy tudom, a Max Factor kollekciója a Rule Breakers nevet viseli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából egyikre sem tudod azt mondani, hogy nagyon rossz. Mindegyiknek megvan a jó tulajdonsága, de apróbb hibái is. A kérdés inkább az, hogy kinek milyen szempont fontos. Az utóbbi időben pl a Catrice és Max Factor spirált együtt használom és úgy tökéletes. :D
      Köszi az észrevételt, javítottam. :)

      Törlés