AVON Professzionális sminkecsetek

július 17, 2017

Az évek során már többször volt lehetőségem Avon ecseteket tesztelni, amiket nagyon megkedveltem. A minőségük jó, a kialakításuknak köszönhetően gyorsan és könnyedén tudok velük sminkelni. Januárban a márka egy teljesen új ecsetszett-tel rukkolt elő, amiket a cégnek köszönhetően lehetőségem nyílt kipróbálni. Ma a 8 db-ból álló szett ecseteiről lesz szó.

Lapos alapozóecset
A lapos alapozóecsetek nem tartoznak a kedvenceim közé, mert nem tudom velük csíkmentesen beledolgozni a bőrömbe az alapozót, így inkább csak az alapozó felvitelére, korrektor eldolgozására, alkalmanként highlighter-ezésre szoktam használni. Plusz, ez az ecset tökéletes arcmaszkok felvitelére, hiszen a szálai nagyon puhák és a kialakítása miatt a pakolást egyenletesen lehet felkenni.
Ár: 2199 Ft

Púderecset
Amióta ez az ecset megvan, szinte minden nap használom. Nagyon gyorsan tudok vele dolgozni, mert viszonylag nagy feje van. A szálak finom puhák, szépen felveszik és le is adják a kompakt és porpúdert egyaránt.
Ár: 2599 Ft

Pirosítóecset
Erre voltam a leginkább kíváncsi. A pirosító ecsetet, már az első alkalomtól kezdve kontúrozásra használom, de a megnevezéséhez hűen, pirosításra is nagyon jó. A kúpos kialakításának köszönhetően könnyedén lehet vele árnyékolni az arccsontot. A szélek szépen elsatírozhatók, így elkerülhető az éles határvonal, ami egy kontúr- és pirosítóecsetnél nagyon fontos. Az egész kollekcióból ez a legnagyobb kedvencem, még azon is gondolkozom, hogy rendelek pluszba, hogy pirosításhoz és kontúrozáshoz is legyen egy-egy darab.
Ár: 2199 Ft

2 az 1-ben kontúrecset
Ez után talán már nem meglepő, hogy a kontúrecsetet többnyire pirosításra használom, de rendeltetés szerűen is megállja a helyét. A kerek fejű, ferdén vágott ecsettel szépen eldolgozható a felvett festék, így abszolút elkerülhető a bohócpír.
Az ecsetnek az a különlegessége, hogy kétféle sörtéből áll -fekete és fehér színű- és ennek köszönhetően kontúrozni és highlighter-ezni is lehet vele. Ezt a koncepciót én nem feltétlen értem, persze ki lehet próbálni, de ennek inkább csak megjelenésben van szerepe, gyakorlatban én nem tapasztaltam semmi különbséget.
Ár: 2599 Ft

Szemhéjpúderecset satírozóval
Szemhéjpúder felhordására használom. Nem túl nagy, de nem is túl kicsi a feje, az én szemhéjamhoz szépen idomul. A por és a krémes festékekhez is jól használható.
A másik végén található applikátort én nem szívesen használom, sokkal praktikusabb lenne egy pufi satírozóecset, amivel könnyedén lehet füstösíteni. 
Ár: 1299 Ft

Szemöldökecset
Talán már meg sem lepődtök, ha azt mondom, ezt sem szemöldökfestésre használom. Az egyenes szálvágás számomra nem túl praktikus a szemöldököm megrajzolásához. Erre a feladatra sokkal jobban szeretem a ferde végű ecseteket. Próbálgattam azért, mi másra tudnám használni és végül találtam egy jó felhasználási módot. Mivel a szálak nagyon puhák és tömöttek, az alsó szemhéjamhoz nagyon szépen fel tudom vinni a festéket. Ez nálam mindig egy elég kritikus terület, mert elég érzékeny a szemem, de erre a célra nekem nagyon bevált.
A másik végén egy szemöldök kefe található, azt hiszem, ehhez sok mindent nem kell hozzáfűznöm.
Ár: 1299 Ft

Szemhéjtusecset
A szemhéjtusecsettel igazán vékony tusvonalat nem lehet húzni, viszont ahogy azt előbb említettem az ilyen típusú ecsetek kiválóak szemöldökformázásra. A géles állagú szemöldökfestékhez nekem nagyon bevált, de akkor lenne igazán tökéletes, ha ennek az ecsetnek a végén lenne a szemöldök kefe, így egyetlen eszközzel tudnám megfesteni és megigazítani a kusza szálakat.
Ár: 1299 Ft 

Rúzsecset
Az összecsukható rúzsecsetet szeretem a táskámban tartani, jól jön, ha egy kis igazításra van szükségem a nap során.
Ár: 1699 Ft

Mindegyik ecset minősége kifogástalan, a szintetikus szálak nagyon puhák és egyáltalán nem hullanak, pedig már sokszor mostam őket. Ahogy olvashattátok a legtöbb ecsetet nem arra használom, mint amire a márka ajánlja, de szerintem ez nem probléma. A lényeg, hogy a sminkecseteket nagyon jól kihasználhatók a mindennapok során.

Akik még csak most ismerkednek a sminkelés alapjaival, azoknak nagyon tudom ajánlani, hiszen jó minőségű, sokrétűen használható ecseteket kapunk kedvező áron.

Próbáltátok már őket? Milyen ecseteket használtok szívesen?

0 megjegyzés