TAG - makeup addict.

június 15, 2015

Vandánál láttam először ezt a makeup addict vagyis "smink függő" tag-et és nagyon megtetszett, így gondoltam én is válaszolok a lenti kérdésekre. 

forrás: 34kvadrat.devote.se
Melyik az a termék, amiből mindig vásárolsz, pedig már rengeteg van belőle otthon? 
Egyértelműen a rúzs. Imádom őket. Mindig elcsábulok egy egy újdonság vagy szép árnyalat láttán. Szerintem ha csak egy farmert meg egy fehér pólót viselsz akkor is mindenki rád figyel, ha egy klassz élénk rúzs van az ajkaidon.

Melyik az az egy termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Ha hármat mondhatnék akkor korrektor, szemöldök ceruza és szempilla spirál. Szerintem ha csak ezt a három dolgot használjuk, már nagy különbséget érhetünk el. Viszont most csak egyet választhatok az pedig a szempillaspirál. Szerintem egy spirállal mindig üdébb lesz a tekintetünk.

 A kedvenc sminkmárkád? 
Húúú. Talán a Maybelline. A minőségben nem szoktam csalódni és az ára is jó. De be kell valljam egyre jobban rajongok a Pupáért. Lehet kissé elhamarkodom, mert nem próbáltam még olyan sok sminkcuccot tőlük,  de ami a birtokomba van az mind mesés.

Mekkora a smink kollekciód?
Beauty bloggerhez képest szerintem gyér. A teljes smink készítése nálam csak pár éves szerelem. Azelőtt inkább csak a fent említett hármas kombót használtam. Sokáig a hófehér bőröm miatt neki se álltam alapozót keresni és a fedett szemhéjam miatt úgy éreztem nekem semmilyen szemsmink nem mutat jól és nem is lesz tartós. Persze tévedtem. :D  Ehhez mérten tehát nem sok, de igyekszem behozni a lemaradást. ;)

Hogyan tárolod a sminkcuccaidat? 
Sajnos elég kaotikus állapotok uralkodnak. Ez főként a helyhiány miatt van. Pixboxos dobozokban és jó pár akril tárolóba. Majd ha külön tudunk költözni a párommal, mindenképp szeretnék egy sminkkuckót, IKEA fésülködő asztalt és fiókos szekrényt.

Mennyi sminktermék van jelenleg a táskádban? 
Azt hiszem ez is meglepő lesz, mert nem szeretek magammal cipelni sok mindent. Ajakbalzsam és kézkrém mindig van nálam. Az aktuális rúzs vagy esetleg még egy kettő mellette és mattító lapocskák. Nekem ennél többre nincs szükségem, no meg a munkám miatt időm sincs igazgatni.

 Ha kifoszthatnád egy bloggerina smink készletét, kit választanál? 
Anitát, a Lavandante íróját fosztanám ki. Ha csak az utóbbi bejegyzéseire gondolok... (ColourPop Lippie Stick és Morphi Brushes szemhéjpúderek) 

Mennyi időbe telik míg elkészíted a sminkedet és mennyi terméket használsz?
Kb 30 perc. Szeretek pepecselni, de ha kell 10-15 perc alatt is megvagyok. A termékek mennyisége attól függ milyen sminket készítek, meg épp milyen idő van. Általában primer, púderalapozó, szemöldök ceruza és fixáló, szempilla spirál, pirosító, bronzosító és highlighter kerül az arcomra. 

Vettél már úgy sminkcuccot, hogy tudtad, hogy nem fogod soha használni? 
Nem. Mindig próbálok megfontoltan vásárolni és nem fölösleges dolgokra kiadni a pénzt. Sokszor még saját magamat is képes vagyok lebeszélni a vásárlásról, de persze van olyan is, hogy semmi nem állhat az utamba és kell az az adott termék. :) 

Ha van kedvetek hozzászólásban válaszoljátok meg Ti is a kérdéseket. :) 

0 megjegyzés