inspirációk. #6

november 20, 2014

Úgy tűnik most már tényleg beköszöntött az ősz. Odakinnt nagyon borús és esős idő van, amit én utálok. Ilyenkor az embernek valahogy semmihez sincs kedve, de remélem azért ez a kis válogatás Titeket is inspirál majd és egy kis jókedvet csal ezekbe a borús napokba.


Candice Swanepoel az egyik kedvenc modellem. Gyönyörű az arca és ezzel a természetes "no makeup makeup" sminktől csak úgy ragyog, anélkül, hogy egy kilónyi vakolat lenne az arcán.

forrás: barefootblonde
 Nagyon szeretem a fishtail vagyis halszálka fonást. Egy kis gyakorlással szerintem hamar meg lehet tanulni. Ti se ragadjatok le az egy oldalra font hajjal, hiszen millió féle képpen variálható ez a mutatós hajviselet.

Egy kis lakás DIY. Ha nincs elég helyed egy asztalhoz, fúrj fel egy polcot és fess hozzá lábakat. :)

Imádom ezt a manikűrt. Arany is van benne meg matt is, nekem ennél nem is kell több.

Gyűrűt ma már ritkán hordok, pedig szeretem őket. Mostanában pedig a teljesen letisztult, legegyszerűbb darabok tetszenek meg, mint ahogy ez is.

Itt az ősz és már nyoma sincs a friss, lédús gyümölcsöknek és zöldségeknek. Így most ebbe az uborkás szendvicsbe nagyon szívesen beleharapnék.

Ti hogyan vészelitek át ezeket a borús hideg napokat? Van ami insprációul szolgál Nektek?


0 megjegyzés