NOTD - nail art techniques challenge #1

november 02, 2014

Már nagyon sokszor nézegettem köröm kihívásokat, eddig azonban egy sem volt ami igazán felkeltette volna az érdeklődésemet. Biának, a Smink és a többi blog írójának viszont sikerült, így jelentkeztem is. 6 forduló lesz, ahol különböző technikákat kell alkalmaznunk, a többit (szín, minta...) mindenki maga választhatja meg.

(Elnézést a képek minőségért, sajnos nem tudtam a  fényviszonyok alapján minőségi képet készíteni. :/ A piros és a bordó lakkok különböző árnyalatait sem adja vissza valósághűen a kép. :( )

Az első fordulóban a dry brush vagyis a száraz ecset technikát kell alkalmazni. Már volt egy ilyen mani a blogon, amit ide kattintva meg is tudtok nézni. Nekem leginkább az tetszik, amikor egy alapszínt használunk és fehérrel húzzuk meg a csíkokat, mint ahogy azt az elsőnél is tettem. A másik pedig amikor alapszínként fehéret használunk, majd a csíkokat egy adott szín különböző árnyalataival visszük fel. Először igazából kékre gondoltam, de sajnos abból nincs annyi árnyalatom, így maradtam a pirosnál. Kicsit olyan véres halloween-es hatása lett, pedig ez nem volt célom, de nekem azért így is tetszik.


A használt lakkok:
  • Moyra - fehér lakk
  • L'Oréal color riche - 503 addictive plum
  • S-he - 424
  • BeYu - 180
  • Essence - 113 do you speak love?
  • Avon nail experts körömerősítő ( fedőlakknak használtam)

Nektek, hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a technikát?


Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is. :)

10 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Szívem szerint újra lakkoztam volna, csak nem volt már időm. Most már tudom mi az amire jobban kell figyelni. :)

      Törlés
  2. Hát ez nagyon szép lett, engem cukorkára emlékeztet! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm, nem is gondoltam volna, hogy ilyen "sikere" lesz. :)

      Törlés