NOTD - nail art techniques challange #4

december 03, 2014

Elérkeztünk a negyedik fordulóhoz is, amit Bia hirdetett meg a blogján. Én ettől a technikától féltem a leginkább,  ennek ellenére egész könnyen ment és nekem tetszik a végeredmény. :)

Galaxy nail art
Nagyon sokféle képpen el lehet készíteni ezt a manit, de a lényegét megpróbálom elmondani.
Használjunk egy sötét alapot (fekete vagy sötétkék). Majd egy kis szivaccsal vigyük fel foltokba vagy "tejút" alakban a különböző színű lakkokat. Itt határ a csillagos ég, szó szerint. :) Érdemes minél több színt, illetve annak világosabb és sötétebb árnyalatait egybe mosni. Ezután tetszés szerint készíthetünk egy-egy csillagot vagy csak pöttyöket. Ami pedig igazán felteszi az i-re a pontot az a glitteres fedőlakk. Ami során a megfestett égre ragyogó csillagokat rakunk.
Akinek esetleg nem teljesen érthető a leírás az nézze meg ezt a videót cutepolish youtube csatornáján (nekem is ez segített).
(Ne haragudjatok a rossz minőség miatt, de sajnos ez az időjárás és a borzasztó fények nem könnyítik meg az ember dolgát)

A következő kihívásban én nem fogok részt venni, mert nincsen köröm nyomdám. :(

Remélem Nektek is elnyerte a tetszéseteket ez a mani. Bátran próbáljátok ki Ti is mert nem is olyan bonyolult, mint amilyennek tűnik.

Készítettetek már galaxy körmöket?  Hogy tetszik ez a manikűr?



8 megjegyzés