teszt - Jimjams pórus tisztító tapasz.

december 23, 2014

Mai teszt áldozata a Jimjams pórus tisztító tapasz. Eredetileg a Bioré pórustisztítót szemeltem ki, mert youtubeon sok külföldi videókban nagyon ajánlják, miszerint ez tényleg kihozza a mitesszereket. Sajnos hamar rá kellet döbbennem, hogy a Biorét egész Európában nem forgalmazzák. Így ismét a krémmánia volt segítségemre. Itthon is sok félét lehet találni elég vegyes tapasztalatokkal, nekem valahogy mégis ez a Jimjams tetszett meg.

Rossmannban vásároltam 400 Ft-ért.  A dobozban 3 külön csomagolt tapaszt találunk. Amit orra, homlokra és állra ajánlanak. Én csak a nózimon használtam, mert inkább itt vannak mitesszereim. A doboz hátoldalán találhatjuk a használati utasítást, ábrákkal.  

Használati utasítás:
  1. Használat előtt alaposan tisztítsa meg a bőrt.
  2. Bontsa ki a tasakot száraz kézzel és húzza le a tapaszt a fóliáról.
  3. Nedvesítse be bőrét vízzel, és a tapaszt fényes felülettel a bőr felé alaposan simítsa rá a kívánt területre.
  4. Hagyja 15 percig a bőrön, miután a tapasz megszáradt lassan húzza le.
Használja a tapaszt megfelelő irányba forgatva az orr, az áll vagy a homlok középső területeinek tisztítására.

A leírásban nem szerepel, hogy gőzölni kell a használat előtt, de értelem szerűen ezzel megnyithatjuk a pórusokat, így pedig a tapasznak könnyebb munkát biztosítunk. Aki viszont nem szeret gőzölni annak azt ajánlták krémmánián, hogy 2 vattapamacsot langyos, szódabikarbónás vízbe mártson, majd hagyja 10 percig az adott területen. Állítólag ez a módszer is előcsalogatja a kis csúnyaságokat. Így a három tapaszt a három módszer szerint próbáltam ki, de sajnos nálam szinte semmi különbség nem volt. Mindegyik kihozott pár mitesszert, de nem volt túl látványos az eredmény. Persze ezektől a termékektől nem várhatjuk el, hogy úgy teljesítsen mintha egy kozmetikai tisztításon vennénk részt. Ettől függetlenül szerintem egy próbát megér mert sokan írták, hogy nekik bevált. Én viszont nem hiszem, hogy újravásárolom.

Ti próbáltátok már ezt a tapaszt? Mit tapasztaltatok? Milyen pórustisztító vált be a leginkább?

2 megjegyzés

  1. Én is egy youtube videós ajánlására vettem meg, de nekem sem vált be. Alig hozott ki valamit. Biztosan nem vásárolom újra, akkor már inkább elmegyek kozmetikushoz. :D
    Kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nagyon jókat olvastam róla, úgy tűnik mi vagyunk a kivételek. :)

      Törlés