Krémmánia.hu

augusztus 05, 2014

Remélem sokatoknak a cím/weboldal nem ismeretlen. :)

Tudom kissé furcsa, hogy az első valamire is való bejegyzésemben egy másik oldalt ajánlok Nektek, de aki még nem ismeri az hamar kössön vele szoros barátságos mert megéri. 
Először olyan március környékén keveredtem az oldalra, de azóta szüntelenül keresek, kutatok és olvasok a blogon. No de mi is valójában a krémmánia?  Egy hely ahol számos krémet/sminket szépségápolással kapcsolatos dolgot megtalálsz INCI-vel (azaz az összetevő listával és a hozzá tartozó magyarázattal) rengeteg véleménnyel valamint wishes és apolka szakértői és nagyon hasznos cikkeivel.
Itt olvashatjátok apolka írását, hogy miért is jött létre az oldal. Én teljesen egyetértek Vele, szeretnék úgy vásárolni, hogy tudom mi van abban a kis flakonban, nem csak a sokszor üres reklámígéretek után menni. No meg szerintem nem vagyok azzal egyedül, hogy ha megnézem az összetevőket olyan mintha kínaiul lenne és direkt nem akarják azt, hogy tudjam mit is rejt valójában az adott termék.  Ma már én is próbálok tudatosan vásárolni és csekkolom a krémmániás véleményeket és az INCI-t ,hogy a saját bőrömnek a lehető legjobbat tudjam adni.
Másrészt azért is írtam ezt a posztot mert valószínű, hogy még többször fogok hivatkozni a lányokra és a véleményekre.  
Remélem van akinek tudtam ezzel a bejegyzéssel újat mondani és Ti is annyira megszeretitek a krémmániát mint én.  :)

http://kremmania.hu/

Ti is próbáltok tudatosan, az INCI lista ismerete mellett  vásárolni vagy elég a reklámszöveg, hogy a kosárba landoljon a "csodakrém"?

0 megjegyzés