wish list - essence autumn/winter 2014

augusztus 14, 2014

Az essence új szortimentje nekem is felkeltette az érdeklődésemet, azonban nem szeretném bemutatni az összes új kiadást, hiszen van belőlük jócskán és az essence oldalán bárki megtalálja. Azokat a termékeket gyűjtöttem össze amelyek megtetszettek és szeretnék majd megvásárolni/kipróbálni őket.

say no to redness – színkiegyenlítő korrektor
10 pastel green
Leginkább a zöld színű korrektorra figyeltem fel, hiszen a zöld a piros komplementere. Egyszerűbben fogalmazva ezzel a színnel érhetjük el, hogy az arcunkon lévő  pirosság ténylegesen csökkenjen. Nagyon kíváncsi vagyok rá, bár kissé félek, hogy az árnyalata az én nagyon világos bőrömhöz nem fog passzolni, de majd meglátjuk. Próba szerencse.   

longlasting ajakrúzs
11 nude love
Régóta keresem már az igazán szép nude árnyalatú rúzst (bal szélső). A kép alapján nagyon tetszik a szín, remélem élőben sem kell csalódnom benne. A termék hosszan tartó hatást ígér és a tokon lévő színes gyűrű segítségével könnyen rátalálunk a keresett árnyalatra.

 2 in 1 szempilla és szemöldök kefe
Mivel a Catrice megszüntette a kedvenc árnyalatú szemöldök ceruzámat, aminek a végén lévő kefét használtam mindig. Így most már épp itt az ideje, hogy vegyek egy rendes szemöldök kefét, hogy ne a pici szemöldök ceruza végét kelljen használnom.

 thermo körömlakk
Még nem igazán döntöttem el melyik árnyalat is tetszik a legjobban. Az biztos, hogy a lilást színt kilőhetjük, mert nem rajongok érte. Viszont a másik 3 annál inkább tetszik. Ami újdonság ezekben a lakkokban, hogy a hőmérséklet különbség esetén változtatja a színét. Kíváncsi leszek, hogy tényleg így van-e illetve, hogy milyen mértékű a változás.

 colour&go körömlakk
 195 you wow'd me again
Egy régi nagy kedvenc. A jobb szélén lévő árnyalatra szeretnék lecsapni. Nagyon tetszik ez a zöldes kékes csillogása.

A kifutó termékeket augusztus 24-ig lehet megvásárolni, az új őszi kollekció darabjai pedig augusztus 25-től lesz akciós a boltokban.

Ezek lennének az én kiszemelt áldozataim. Nektek is van ami megtetszett a listából vagy Ti más termékekre fogtok lecsapni?

2 megjegyzés

  1. Jajj én is nagyon várom már, főleg a korrektorokat és az új vörös és fekete rúzst!:) Sosem volt még fekete rúzsom, nem is igen használnám, de jelmezekhez fotókhoz szerintem biztos szuper választás!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete rúzson én is még gondolkozom. Nyilván az utcára így nem lépnék,de fotózásaimkor lehet jó szolgálatot tenne. :)

      Törlés