szárazsamponok harca.

augusztus 27, 2014

Biztosan Ti is hallottatok már róla (hiszen nem olyan nagy újdonság) vagy használtok is szárazsampont. Szerintem egy nagyon jó dolog, de nézzük is meg mi is valójában ez a termék.

A száraz sampon arra hivatott, hogy két hajmosás között felfrissítse a már-már zsírosodó hajunkat. Itt az elején leszögezném, hogy ez nem tisztít, csupán a felesleges faggyút szívja fel a fejbőrünkről/hajunkról a por állag segítségével.Tehát egy vagy maximum két nappal segít kitolni a hajmosás időpontját (nem hajmosás helyettesítő).
A mai rohanó világban mindenkinél elkél egy ilyen termék. Én általában lustaságból és a frissesség miatt használom. Viszonylag hamar zsírosodik a hajam, normál esetben két, nagy ritkán három napot bír ki. Ezeknek köszönhetően most már kevesebbszer is mosok hajat. A gyakori hajmosás ugyanis csak jobban zsírosít.
A nevéből is adódik, hogy  nincs szükségünk vízre. Juhu. :) Reggelenként csak ráfújjuk a hajunkra, hagyjuk picit hatni, majd kifésüljük vagy ahogy én szoktam törölközővel "kidörzsölöm" és kész is.

Két terméket szeretnék bemutatni. Az egyik a Balea Trend it up a másik pedig a Syoss szárazsampon.

Syoss volume lift szárazsampon
A Syoss volt az első ilyen termékem. Igazából hamar megszerettem mert szépen teszi a dolgát. Sajnos azonban nagyon gyorsan fogy és így egy hónapban többször is vásároltam, ezt mérlegelve azonban már nem biztos, hogy gazdaságos is. Ezért kerestem egy olcsóbb, de legalább ilyen hatékonyságú terméket.

Természetesen mint mindig a krémmánia nagy segítségemre volt, így találtam rá a DM saját márkás Balea szárazsamponra.


Balea trend it up szárazsampon
A hatásával ugyanúgy elégedett vagyok mint a Syosséval. Szépen felveszi amit kell és egész nap meg is tartja. Talán egy icipicivel tartósabb is. Az illata nem rossz, de nem olyan finom mint a Syoss, bár igazából a fújás során szerintem mindkettő kissé fullasztó. A kiszerelésük ugyanakkor (200 ml) mégis úgy veszem észre, hogy ebből kevesebbet fújok egy alkalommal így sokáig kitart. Árat tekintve egyértelműen ő a nyertes. Aki ismeri a Baleát az tudja, hogy a jó minőség mellett kedvező áron kaphatók a termékek.

Így a poszt végére gondolom Ti is rájöttetek, hogy átpártoltam a Baleához, persze még van betárazva egy-két Syoss, amit még elhasználok, hiszen az is teljesen rendben van.

Szárazsapmont akár házilag is előállíthatunk. Ezt megnézhetitek Takács Nóra videójában, hogy is készíthetitek el. Én ezt még nem próbáltam mert macerásabbnak tűnik, de egyszer már próbálkoztam a hintőporral, ami nagyon nem jött be. 


Ti milyen szárazsampont használtok? Próbáltátok már Nóra házi praktikáját?

facebook | instagram | bloglovin | weheartit | krémmánia

0 megjegyzés