2014 kedvencei - szépségápolás.

december 31, 2014

Eltelt egy év, így ideje egy kupacba gyűjteni 2014 kedvenc termékeit. Az első bejegyzésben a szépségápolási termékeket szeretném Nektek bemutatni. Próbáltam, olyan termékeket összeszedni, amit már tényleg hosszú hónapok óta használok, de még így is vannak viszonylag friss, 3-4 hónapja használt termékek.



Bioderma photoderm spot 50+ fényvédő
Amiről eddig még sosem volt szó a blogon az a fényvédelem, pedig nagyon is fontosnak tartom. A bőr öregedéséért ugyanis 80%-ban a nap káros sugárzása tehet, így aki szeretné megőrizni feszes, üde arcát az mindenképpen vegyen egy jó fényvédőt. Mivel hófehérke vagyok ezért nem kérdés, hogy 50 SPF alatt nem veszek semmit. Nem csak nyáron, hanem télen is nagyon fontos a használata, főleg azoknak, akik kémiai hámlasztót is használnak. A Photoderm spot nagyon jól véd, a törökországi nyaralás során is csak ezt használtam az arcomon és egyáltalán nem égtem meg, és a szeplőim sem sötétedtek be úgy, ahogy azelőtt szoktak. Gyorsan beszívódik, így nyugodtan lehet rá sminkelni. Az egyetlen dolog, ami nem tetszik, hogy kissé fénylik. Az én zsíros bőröm esetén ez nem túl jó, de a hidratálómat mindig fölé teszem, ami viszont szépen mattít, így komolyabb problémát ez sem okoz. :) Az ára ugyan nem olcsó (ahogy általában a Bioderma termékeknél lenni szokott), de szerintem megéri az 5000 Ft körüli árát. Tavasszal vettem és kb 1-1,5 hónapra való adag van még benne.

Garnier micellás víz
Én nagyon megkedveltem a micellás vizeket. Sokat gondolkoztam, hogy a L'Oréal vagy a Garnier terméke legyen a kedvenc, de végül a Garnier mellett döntöttem, mert árban kedvezőbb, hatásban pedig szinte teljesen megegyező. Nagyon szeretem benne, hogy olyan mintha tiszta vízzel törölném át az arcom. Nekem szépen leszedi a sminket és a szememet sem irritálja. Olykor érzek egy kis ragacsos réteget, de nekem ez nem okoz gondot, hiszen a sminklemosással nekem még nem ér véget az arctisztítási rutinom. Utána mindig használok arclemosót is és így érem el az igazán tiszta arcbőr érzését.

Alveola aloe vera spray
Már volt róla szó a blogon. A gél és a spray formát egyaránt szeretem. Szerintem minden otthonban kell, hogy legyen aloe vera valamilyen formában. Nagyon multifunkcionális és olcsó. 1000 Ft körül lehet beszerezni. Ahol nekem már bizonyított: szúnyog- és méhcsípésnél, leégés során, gyulladáscsökkentőként, a nyári hőségben frissítő arcpermetként, valamint növényi olajok használata előtt is ezzel fújom be az arcom.

Solio szőlőmagolaj
A szőlőmagolajról, már írtam egy külön bejegyzést az olaj mustra sorozatomon belül. Továbbra is az egyik kedvencem. Elképesztő puhává, kisimulttá teszi a bőrömet. Szőrtelenítés után pedig kiválóan lehúzza a pirosságot és a gyulladást, valamint szőrbenövéseket is meggátolja.

La Roche-Posay effaclar duo [+]
Na ez az igazi csodaszer, ha valaki pattanásokkal küzd. Szerencsére nekem csak olykor-olykor jön elő pár, de ezek is szörnyen tudják bosszantani az embert. Én mindig csak a pattanásra kenem helyileg, egész arcra nem használom. A kis pattanásokkal egy éjszaka alatt elbánik, a nagyobb gyulladásokhoz már kicsit több idő kell neki, de még így is ez a leghatékonyabb számomra pattanások ellen.

Himalaya Herbals neem mask 
Akkor következzék egy másik csodaszer. Már írtam róla a blogon, ahol a legjobb arcmaszkként emlegettem. Eleinte pici csíp, de ez hamar elmúlik és miután megszárad és lemosom az arcom pihe-puha, a pórusaim pedig tisztábbak és zártabbak. Nagyon ajánlom normál és zsíros bőrűeknek. :)

Bioderma atoderm ajakápoló stift
Egy újabb Bioderma termék amiről már a novemberi kedvencek között szerettem volna írni, de sajnos a poszt elmaradt. Az viszont nem kérdés, hogy az éves kedvencek közé bekerült. Habár nem használom olyan régóta a hatása minden eddigit felülmúlt. Én reggel és este rendszeresen használok ajakápolót (sőt van, hogy napközben is) mert télen és nyáron is nagyon hajlamos a szárazságra. Utóbbi problémával a Labello lip butter is elbánik viszont a berepedezett szájszéllel nem. Az atoderm ajakápolója viszont erre is megoldást nyújt, ezért nálam ő a number1 ajakkence.


Gliss kur liquid silk sampon 
Az elmúlt hónapokban több sampont is kipróbáltam, de egyik sem győzött meg annyira, hogy újravegyem, így most egy régi nagy kedvencet mutatok be Nektek. Nekem ez a sampon az amihez bátran visszatérek és mindig van belőle a szekrénybe, ha valami újdonságra rosszul reagálna fejbőröm vagy a hajam. Régebben nagyon érzékeny volt a fejbőröm és volt, hogy már 1 nappal a hajmosás után sebesre kapartam. Ekkor nyújtott megoldás ez a sampon. Ma már szerencsére az érzékeny fejbőrömre sikerült megoldást találnom és ezért is tudok kísérletezgetni (erről lejjebb majd olvashattok). Jól tisztít, szép fényes lesz tőle a hajam. Ha ezt a sampont használom úgy 3 naponta kell hajat mosnom, tehát ez annyit jelent, hogy sem nem tolja ki a mosás idejét, de legalább nem is zsírosítja jobban a hajam.

Dove advanced hair series oxygen moisture habpakolás 
A szeptemberi Pixibagben érkezett ez a csoda. Azóta a samponját is kipróbáltam, de nálam ez aratta az átütő sikert. Nagyon puhává és könnyeddé teszi a sűrű, derékig érő egyhosszra vágott hajamat. Az illata valami isteni és még 2 nap elteltével is érzem. Na és persze a fésű is csak úgy siklik a hajamon, ha ezt használom.

Aromax argánolaj
A szőlőmag olajhoz hasonlóan már erről is készült egy külön bejegyzés. Hasonlókat tudok mondani, mint a Doveról, habár ennek inkább bűze, mintsem illata van, ami itt szerencsére nem marad meg. A hatása viszont annál jobb. Nem száll a hajam, könnyen fésülhető és selymes tapintású. Törölköző száraz hajra teszek 5 cseppet alaposan eloszlatom, majd megszárítom. Szárazabb hajvégre akár esténként is lehet használni, mert nem hagy ragacsos érzetet.

Aromax rozmaringolaj
A ricinusolaj már a múlté számomra, mert találtam egy  jó alternatívát, ami ráadásul nem is jár ennyi idővel és macerával. A második samponozás alkalmával adok hozzá 5-6 cseppet. A sampon így sokkal jobban felhabzik és a fejbőröm vérkeringését is felpezsdíti, így elősegítve a növekedést. Nagyon sok babahajam lett, de a hajam teljes hossza is sokat nőtt. Kevésbé zsírosodik a fejbőröm és mióta ezt használom nem is érzékeny. Így én egy csapással 3 legyet ütöttem. :)


Emolium special krém
Ha Te is ekcémával küzdesz, akkor már most indulj el a patikába és szerezd be ezt a krémet. Nekem az eddigi leghatásosabb termék, ami enyhülést hozott az atópiás dermatitisemnek. Több kézkrém is szépen elbánt már a szárazsággal, de a legfőbb problémával, vagyis a viszketéssel már nem bírt. Itt pedig ez az egyik legfontosabb, hiszen hiába teszi egy krém hidratálttá a kezem, ha másnap véresre kaparom. A special krém viszont ezzel is szépen elbánik. Próbáltam az olcsóbb, sima Emolium krémet, de sajnos az nekem nem hozott olyan látványos eredményt és a viszketés sem múlt el. Nem egy olcsó termék, de nekem minden fillért megér. 75 ml-es kiszerelésű és 2500 Ft körül kapható a gyógyszertárakban.

Bruno Banani magic woman parfűm 
Az egyik kedvenc illatom. Jelenleg nem ezt a parfümöt használom, de ebben az évben nagyon sokáig ennek az illatát lehetett rajtam érezni. Sajnos illatokat én nem tudok jól leírni, ezért nem is próbálkozom vele. Nekem nagyon üde, kellemes édes illata van, ami sokáig érezhető.

Barbara Hofmann ecsettisztító szappan
Nagyon örülök, hogy a Glamour napok alkalmával ezt is beszereztem, mert azóta sokkal hamarabb állok neki az ecsetmosásnak. Ezzel a szappannal pikk-pakk tisztára mosom a legsűrűbb ecseteimet is. Az ecset szálai utána nagyon puhák és finom citromos illatúak.

Avon arctisztító kefe
Nagyon szeretem ezt a kis szilikonos arctisztítót. Azt írják, hogy a mitesszereket szépen kitisztítja, ez szerintem kamu, de ezt már a megrendelés során is sejtettem. Mivel szilikonos ezért nagyon puha, kellemesen masszírozza a bőrt. Egyáltalán nem karcol, így én minden nap használom és érzékeny bőrűeknek is nagyon ajánlom, mert szerintem nem irritálná őket. Az arclemosómból nyomok rá egy keveset és ezzel tisztítom meg a bőröm. Nekem így van meg a 100%-ig tiszta arcbőr érzete.

Ebelin szivacs
Nagyon hasznos kis eszköz, ha egy makacs pakolást kell lemosni. Én legtöbbször a fent említett neem mask lemosásakor használom. Sokkal könnyebb így eltávolítani a maszkot. Előtte mindig be kell vizezni, majd a végén jó alaposan kinyomni és várni míg újra kiszárad. Sokáig viszont sose használjátok, mert a bacik így is felgyűlnek benne. Pár száz forintért kettőt kapunk, így a sűrű cserélés sem fogja megterhelni a pénztárcátokat. :)

Remélem tetszett ez a hosszúra sikerült válogatás. Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Bízom benne, hogy egy sikeres esztendőnek nézünk elé. Ígéreteket a bloggal kapcsolatban nem tennék (alapból sem szoktam), de igyekszem majd minél újabb dolgokkal jelentkezni. :)

Mi volt a Ti kedvenceitek 2014-ben? Próbáltátok valamelyiket? Miről olvasnátok idén a blogon?


2 megjegyzés

  1. fantastic post indeed :)I love almost all presented products ;)
    I am your new follower nad will be happy if you check my blog and follow me back ;)
    Happy NewYear!

    VálaszTörlés