teszt - dr. Organic arlemosó bio teafaolajjal

december 20, 2014

Az Alverde clear iszapos arclemosó után jöhet a dr. Organic teafa arctisztítóról is a teszt, amely során kiderül, hogy maradok az Alverdés terméknél avagy a másik natúr kozmetikum vette át a trónbitorlást. Ha érdekel mit tapasztaltam, olvass tovább. :)

Amit ígér
Ez a gyengéd ugyanakkor mélyen tisztító arclemosó bioaktív natúr hatóanyagaival, tiszta bio teafaolajjal, mandarinolajjal, citromolajjal és varázsmogyoróval kényezteti a bőrt. Antiszeptikus, antibakteriális hatásával frissíti és kiegyensúlyozza a bőrt.
Nem tartalmaz: parabéneket, SLS-t, mesterséges színezéket, illatanyagokat, tartósítószert.
Amit tapasztaltam
Nagyon könnyed géles textúrája van, ami önmagában használva kevésbé habzik. Esténként viszont mindig az Avon arctisztítójára teszek egy keveset, így viszont már jó kis habot képez az arcon. A habzó arclemosókat általában nem ajánlják (bővebben olvashatsz róla krémmánián). Ezért a habzásért általában a Sodium Lauryl Sulfate a felelős, ami nem épp a legkíméletesebb a bőrünkhöz. Ez esetben viszont a Sodium Lauroyl Sarcosinate, így nem félek a használatától. "Csikorgó" tisztaságot nem érzek, de pihe-puha, üde arcot annál inkább. Teljesen elégedett vagyok a tisztító hatásával. Mivel a termék a teafa családhoz tartozik én abszolút ezt az illatot vártam. Nagyon szeretem a teafaolaj illatát annak ellenére, hogy sokak szerint büdös. Aki utóbbi táborba tartozik az nyugodtan vegye le a polcról, mert a citrom- és mandulaolaj teljesen elnyomja, és csak a citrusos illat érezhető ki. Ami számomra még nagyon fontos egy lemosónál, hogy ne szárítsa ki a bőröm. Hiszen a zsíros bőrt minél inkább szárító hatásnak tesszük ki annál inkább arra ösztönözzük, hogy több faggyút termeljen a bőr védelme érdekében. A teafaolaj pedig nagyon is híres arról, hogy a pattanásokat leszárítja. Szerencsére ilyesmit nem tapasztaltam, nem húzódik az arcom és nem is zsírosodik hamarabb. És a legfontosabbat a végére hagytam. Mióta használom, a meglévő apró kis puklik teljesen eltűntek és szinte alig jelent meg újabb pattanás.

Melyik a number1 arclemosó számomra?
Osszunk és szorozzunk. Az Alverde 100 ml és 1000 Ft-ért lehet beszerezni. A dr. Organic viszont dupla mennyiséget ad, vagyis 200 ml kapunk kb 2500 Ft-ért. Ugyanakkor sokszor akciózzák le a termékeiket a Müller drogériákban, akciósan tehát szinte ár/mennyiség arányban ugyanannyit fizetünk érte. Egyetlen egy ok miatt a teafa arclemosót veszem újra az pedig az, hogy ez a termék jobban meggátolja az újabb csúnyaságok megjelenését.

Remélem tudtam hasznos információval szolgálni. :)

Próbáltátok már a dr. Organic termékeit? Számotokra mi vált be a legjobban arclemosók terén?

facebook | instagram | bloglovin | magyar blogok | weheartit | krémmánia

0 megjegyzés