NOTD #21 - bevetésen az Essie lakk

március 06, 2016

Ezer éve nem volt már körmös bejegyzés a blogon, így épp itt az ideje, hogy bepótoljam a lemaradást. Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a körmeimet, szinte alig lakkoztam ki, de most, hogy itt a tavasz remélem ismét nagyobb kedvvel lakkozgatok majd vasárnap délutánonként. A mai NOTD főszereplője az első Essie lakkom, lássuk hát mit is tud.

Az Essie körömlakkokkal sokszor találkoztam már külföldi beauty vloggerek videójában, ezért nagyon kíváncsi voltam mit is tudhatnak. Itthon sajnos nem kapható a márka, ezt az angora cardi árnyalatot is egy ausztriai kiruccanás alkalmával vásároltam. Ha jól emlékszem 10 € volt, vagyis kb 3000 Ft. Korántsem olcsó, éppen ezért alap- és fedőlakkot sem használtam, hogy megtudjam önmagában mennyire jó.

Az ecsete lapos, széles és picit lekerekített. Én pont ezt a típust szeretem, ezzel tudok a legegyenletesebben, csíkmentesen lakkozni. Tehát az első próbán szépen átment. A pigmentáltsággal sem volt gond, egy közepesen vastag réteggel le is tudtam a lakkozást, mert nagyon jól fed. Sajnos az erős, hosszanti barázdáimat nem tudta teljes mértékben elfedni/feltölteni, azért egy alap- és/vagy egy jó fedőlakk kell, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Az Essence körömlakk szárító cseppek használata mellet is viszonylag hamar megszáradt. Mindezek után már csak a legfontosabb kérdés maradt hátra, hogy mennyire tartós? Jelentem, megfelelt! Egy hétig egész jól bírta. A körmeim végénél lassan, fokozatosan kopott, de nem pattant meg sehol. Azt hiszem ezt azért egy ilyen drága lakknál elvárhatjuk.

Összességében tehát tetszik, de nem vagyok vele teljesen elégedett. Leginkább az O.P.I. lakkokra emlékeztet, de szerintem azok kicsit jobbak. Ha lehetőségem lesz biztosan beszerzek még pár árnyalatot, de a fedő- illetve alaplakk nem maradhat el.

Ti próbáltátok már az Essie lakkokat? Szeretitek őket?

0 megjegyzés