teszt - Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream

március 09, 2016

Hidratálásra mindenkinek(!) szüksége van, függetlenül attól, hogy milyen a bőrtípusa. Elengedhetetlen, hogy valamilyen vízpótló készítményt használjunk. Az én arcbőröm olajos -nem csak a T-vonalban-, ezért régebben egyáltalán nem használtam hidratálót, mondván, hogy nincs szükségem nehéz, zsíros krémekre, hiszen így is fénylik a bőröm. De ez egy nagyon nagy butaság volt, ma már tudom, hogy igen is szükség van rá, a titok csupán a krém állagában rejlik. A száraz bőr akár a nehezebb, zsírosabb bázisú krémeket is képes pillanatok alatt magába szívni, míg a kombinált/zsíros bőrre sokkal jobb ha valamilyen könnyed állagú kozmetikumot keresünk. Erre a célra szemeltem ki az oly' nagy népszerűségnek örvendő Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krémet. Lássuk mit tud!

Amit ígér
Mélyhidratáló krém, mely segít a bőr természetes nedvességét visszanyerni és fenntartani. Hidratálja a bőrt miközben puhává, simává és rugalmassá teszi azt. 
Bőrgyógyászatilag tesztelt, érzékeny bőrön is használható.
Nem tartalmaz mesterséges illatanyagot, parabént és színezéket.
A Mizon krémje 30%-ban hialuronsavat tartalmaz. Az összetevőlista (INCI) második helyén Sodium Hyaluronate -a hialuronsav só formája- néven szerepel. A hialuronsav az emberi bőrben is megtalálható természetes hidratáló elem. A népszerűségét annak köszönheti, hogy a saját súlyának 1000-szeresét képes vízben megkötni, tehát tudományosan is alátámasztott a kiváló hidratáló képessége. Ez azért nem semmi ugye?

Amit tapasztaltam
A termék papírdobozban érkezik, ezen szerepel minden angol nyelvű leírás és az INCI. A tubus sötétkék, míg a feliratok és a csavaros kupak világoskék színű. Jobban szeretem a pumpás kiszerelést, de  nem panaszkodom, mert ez még mindig higiénikusabb, mint ha tégelybe kéne nyúlkálnom.
A krém fehér színű, szagtalan, könnyed gélkrém állagú. Gyorsan magába szívja a bőröm és csak kellemes, sima érzetet hagy a bőröm felszínén. Reggel és este is használom, mert sminkalapnak is tökéletes. Ez részben a benne található szilikonféléknek is köszönhető. Első használatra teljesen megnyerő, no de mennyire hatékony? Azt kell mondjam én megtaláltam benne a tökéletes hidratáló krémet. A száraz foltok eltűntek, az arcom sima és feszes, no meg nagyon puha. Szerintem teljes mértékben beváltja az ígéretét. :)

Elsősorban egy olyan terméket kerestem, ami elbánik a vízhiánnyal, mélyen hidratálja a bőrömet anélkül, hogy zsíros réteggel vonná be. Szerintem egy mezei hidratáló krémtől ez az ami elvárható, a helyi kezelésekre és bőröregedés késleltetésére ott vannak a fényvédők és a szuper anti-aging szérumok, esszenciák.
Majd' elfelejtettem, még egy nagyon fontos dolog, 50 ml-et 5$-ért kapunk vagyis kb 1500 Ft értékben egy valóban jó, ígérethű hidratálót tudhatjuk magunkénak. Én a Jolsetól rendeltem, a webshoppal kapcsolatos infókért kattint IDE.

Ti milyen hidratáló krémet használtok?, Próbáltátok már a Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krémet?

4 megjegyzés

  1. Nagyon örülök ennek a tesztnek, mert már régóta szemezgettem ezzel a krémmel. Nem is tudom miért halogattam ennyit a beszerzésért, $5-ért nevetségesen olcsó. Ha elfogy a jelenlegi aloe gélem (ami egyébként az ekcémámat is szuperül rendbe tette) akkor ezt is ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam segíteni. Remélem majd Neked is beválik. :) Megkérdezhetem milyen aloe gélt használsz? Az ekcéma időnként nekem is gondot okoz. :/

      Törlés
  2. Már nagyon régóta kerülgetem én is ezt a krémet, valahogy mindig visszatáncolok a megvásárlásától. Tavaszra kéne egy könnyű hidratáló, és lehet ez lesz a befutó. Szép az összetevőlistája és az ára iszonyatosan baráti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne habozz. Még ha esetleg Neked nem elég a hidratáló hatása akkor se veszítesz sokat mert tényleg elképesztően olcsó. :) Szerintem Nekem a tavaszi/nyári időszakban is jó lesz, tényleg nagyon kellemes az állaga.

      Törlés