pink kedvencek

március 01, 2016

A mai bejegyzésben szereplő négy terméket két dolog köt össze: a színe és az, hogy imádom őket. Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy készülődés közben az egyik rózsaszínű terméket a másik követi. Ekkor támadt az ötletem, hogy egy rendhagyó posztot írjak az aktuális pink kedvenceimről. Hát tessék! :)

EOS ajakbalzsam
Az EOS ajakbalzsamok mondhatni forradalmasították a hagyományos ajakápolókat. Óriási felhajtás veszi körül a kis labdacsokat. Nem hiába, mert a cuki külső hatékony 'belsővel' társul. Csupa szép és természetes összetevővel dolgozik a márka. Én az epres változatot választottam amelyben van: méhviasz, sheavaj, olíva-, napraforgó-, kókusz- és jojobaolaj, valamint E-vitamin is. Nem csak szintfenntartásra jó, hanem valóban mélyen hidratál és a cserepes ajkakkal is felveszi a harcot. Minden kis tojás más-más színben és ízben kapató. Igen, tényleg kellemes ízük van, így nem árt vele vigyázni. :D  Plusz az összetevőlista is különböző, ezért érdemes kísérletezni melyik válik be leginkább. Én ezt a darabot még egy ausztriai kiruccanás alkalmával vásároltam, de most már az itthoni DM üzletekben is kapható. Hurrá!

Revlon ColorBurst Matte Balm ajakceruza
Talán mondanom sem kell mennyire vártam, hogy itthon is megjelenjen a Revlon. Izgatottan mentem be a kiemelt Müller üzletbe, hogy megkaparintsam az első Revlon termékeket, de sajnos picit csalódott voltam. A pult ugyanis egészen aprócska. :( Remélem majd idővel bővül a kínálat, de persze ne felejtsük el a híres közmondást: Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli! Ettől függetlenül nem távoztam üres kézzel és az áhított matt ajakceruzára le is csaptam. Nem kellett csalódnom, igazak a külföldi youtube guruk állításai. Teljesen mattnak azért korántsem mondható a finishe, egy minimális természetes fénye azért van, de szerintem így is gyönyörű. Az állaga valami elképesztő! Csak úgy siklik az ajkaimon, nagyon krémes és lágy textúrája van, de mégsem csúszkál és a tartósságára sem lehet panaszkodni. A színe intenzív, jól pigmentált. Felkenés után van egy kis mentolos, bizsergető érzés is. Kicsit fura, de nekem tetszik. Na és a balzsamos hatás működik-e? Naná. Tényleg nem szárít, még több óra múlva sem. Teljes mértékben megéri rá benevezni. ;)

Lovely Oh Oh pirosító
A Lovely szerintem egy elég elhanyagolt márka, pedig elképesztően olcsón, nagyon jó termékeket lehet náluk kapni. Persze a csomagolás nem túl minőségi, de ennyi pénzért szerintem nem is ezt kell figyelembe venni. Az egyik nagyon nagy kedvencem a márkától ez az Oh Oh pirosító, ami a Nars híres Orgasm árnyalatának a mása. Gyönyörű a színe és az aranyló fénye. A csillámok nagyon finomra őröltek. Szépen el lehet dolgozni és ráadásul tartós is. Ugyan borzalmasan porol, de mégis ki a fenét érdekel ha egy Nars Orgasm utánzatot potom 799 Ft-ért tudunk beszerezni?

AVON sminszivacs
Nemrég már írtam mennyire tetszik az új AVON sminkszivacs. Nagyon finom, bársonyos tapintású, víz hatására megduzzad és szép, természetes sminket eredményez. Mindemellett amit még nagyon szeretek benne, hogy multifunkcionális. Míg az ecseteket váltogatjuk, attól függően, hogy az arcunk melyik területén vagy épp  milyen állagú, színű termékhez használjuk. Addig ezzel a sminkszivaccsal bármire képesek lehetünk. Nagyon jól a bőrbe ütögethetjük az alapozót, a keskenyebb részével a korrektort is eldolgozhatjuk a szemünk alatt. Én még a transzparens porpúderemet is ezzel viszem fel, mert így sokkal tartósabb. Sőt, ha túlzásba esek a púderrel akkor is szépen el tudom vele venni a poros hatást. Vizesen picit átütögetem a sminkem, s máris sokkal természetesebb hatást kapok. Ha ez még mindig nem lenne elég akár kontúrozhatunk is vele, a krémes kontúrt szintén el lehet vele dolgozni. Egy szó mint száz, ez alap sminkkészletben muszáj, hogy ott lapuljon egy ilyen kis szivacs.

Remélem tetszett Nektek ez a kissé rendhagyó kedvences poszt. :)

Próbáltátok már valamelyiket? Nektek is van kedvenc pink terméketek?

2 megjegyzés

  1. De jó! Egy hasonló bejegyzés egyébként nálam is tervben volt :3 A Lovely pirosítóját nézegettem, de a végén sajnos nem sikerült beszereznem, pedig csodásan néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, sajnálom. Tényleg csodaszép darab. Szívesen olvasnék Nálad hasonló posztot, miattam ne fogd vissza magad. ;)

      Törlés