teszt - It's Skin Power 10 Formula Q10 Effector szérum

március 20, 2016

A kialakult ráncok ellen már nem sokat tehetünk, de időben megelőzhetjük őket! Legalábbis én így gondolom. Lassan 24 éves leszek, így itt az ideje, hogy nagyobb hangsúlyt fektessek a ráncmegelőzésre. Szeretnék minél több antioxidáns hatású kozmetikumot beiktatni a bőrápolási rutinomba, éppen ezért rendeltem meg a Jolse webshoptól az It's Skin Power 10 Formula Q10 Effector szérumot.

Amit ígér
A koreai márka egy egész szérum családdal büszkélkedhet. A 10 különböző formula 10 különböző bőrproblémára nyújt megoldást. Van köztük száraz, érzékeny bőrre való, van amely megoldást nyújt a  hiperpigmentációra  és a tág pórusokra. Először nagyon megtetszett a  faggyútermelést szabályozó zöld színű ampulla, de sajnos abban van (kis molekula súlyú) alkohol, így gyorsan lekerült a listámról. :/ Végül a Q10 koenzimet tartalmazó szérumra esett a választásom, ami ígérete szerint feltölti a bőrt élettel és rugalmassággal.

Amit tapasztaltam
A szérum külsejére azt hiszem nem lehet panasz. Szerintem nagyon szép és igényes, egy high-end darabbal is simán felveszi a harcot. Az enyhe narancssárga színű üveg pipettás adagolóval záródik, plusz jár mellé még egy műanyag kupak is, ami utazáskor nagyon jól jön. A pipettás üvegen szerepel minden fontos információ. Sajnos az összetevőlista csak koreaiul van feltüntetve. A termék műanyag fólia borítással érkezett, doboz sincs hozzá, ahol megtalálnánk az INCI-t angolul. (A Krémmánián vagy a COSDNA weboldalakon megkereshetjük és ellenőrizhetjük.)
A szérumnak enyhe citrusos illata van, szerintem nagyon kellemes és viszonylag hamar el is illan. Az állaga nagyon érdekes. Géles, de amint belemasszírozom a bőrömbe teljesen vízszerűvé válik, mégis egy pici ragacsos a felkenést követően. Pár percen belül viszont teljesen beissza a bőröm és eltűnik a kellemetlen érzés.
A nevében szereplő Q10-koenzim, az emberi sejtben is megtalálható. A bőrre kenve hatásos antioxidáns és gyulladáscsökkentő. (Az összetevőlistában Ubiquinone néven szerepel) Tartalmaz még E-vitamint és Astaxanthin is, ami szintén antioxidáns hatású.

A szérumtól azt vártam, hogy kicsit üdébb, feszesebb, simább lesz a bőröm. Tudjátok, olyan igazán egészségesen ragyogó bőrképet szerettem volna. Sajnos azonban semmi extrát nem nyújtott. Nem éreztem azt, hogy jobban feltöltené a bőröm, az apróbb ráncok sem finomodtak. A hidratáló hatása is csak átlagos, mintsem kiemelkedő. Nem vártam csodát, de sajnos azt a kis pluszt sem adta meg a bőrömnek amit szerettem volna.

Ebben az esetben nem tudom azt mondani, hogy a szép külső hatékony belsőt takar. :( A várt hatás nálam elmaradt. Elhasználom, de nem hinném, hogy valaha is újra fogom vásárolni. A szérum 30 ml-es és 11,58$-ért vásároltam meg a Jolse webshoptól.

Ti milyen szérumot használtok?  

0 megjegyzés