Balea sminklemosó újdonságok.

január 24, 2016

A Balea az utóbbi időben nagyon ígéretes újdonságokkal rukkolt elő. A legnagyobb érdeklődés szerintem a két sminklemosóra van. A micellás víz őrületnek még koránt sincs vége, de a téli időben az olajos sminklemosókról sem szabad megfeledkezni. Ha kíváncsi vagy mit tud a Balea micellás víz és az arctisztító olaj, akkor tarts velem.

Balea micellás arctisztító víz
száraz, érzékeny bőrre
A márka nem aprózta el és egyből két micellás vízzel jelent meg a piacon: zsíros, kombinált valamint száraz érzékeny bőrre valóval. Sajnos az én bőrtípusomnak megfelelő kék flakonos sminklemosó alkoholt is tartalmaz, így azt nem ajánlom. A rózsaszín flakonos száraz bőrre kifejlesztett vízben viszont már se alkohol se illatanyag nincs, ezért ezt vásároltam meg.

Amit ígér
A Balea micellás arctisztító víz száraz érzékeny bőrre, három terméket testesít meg egyben: tisztító, sminkeltávolító és arcvíz. Kíméletesen távolítja el a sminket és a  felesleges faggyút. Ápolja és védi a bőrt a kiszáradástól. Nincs radírozás, nem szükséges vízzel leöblíteni. Glicerinnel és narancsvízzel. Parfümmentes.

Amit tapasztaltam
Átlátszó, kemény műanyag flakonban kapott helyet a színtelen micellás víz. Lila pattintós kupakkal erősen záródik, így akár magunkkal is vihetjük utazáskor (ha nem okoz gondot a nagy mérete). Parfümöt nem tartalmaz, de a benne lévő narancsvíz ad neki némi citrusos illatot.
A sminket ígéretéhez hűen jól eltávolítja, nem irritál, nincs csípő érzés. A szememet sosem szoktam dörzsölni. Egy percig rajtahagyom a micellás vízzel átitatott vattapamacsot, majd pár mozdulattal eltávolítom a maradékot. Nálam teljesen jól működik ez a technika. Nem hagy ragacsos érzést maga után, de egy jól bevált arctisztító mindig használok utána. Szerintem a sminkeltávolítás és az arctisztítás koránt sem egy és ugyanaz. Tudom, hogy sokan lusták és szeretik egy lépésben megoldani a dolgokat, de higgyétek el, sokkal jobb ha ezt a két lépést nem aprózzátok el.

Balea arctisztító olaj 
száraz bőrre argánolajjal
Remélem az olajoktól már senki nem ijed meg. Nagyon jó hatással vannak a bőrre és a sminkeltávolításban is jeleskednek. A hideg hónapokban időnként az én bőröm is kiszárad, ilyenkor szeretem lecserélni a micellás vizet valamilyen krémes vagy olajos lemosóra.

Amit ígér
A Balea arctisztító olaj kíméletesen távolítja el a bőrről a sminket és szennyeződéseket. Különösen gyengéden ápolja és tisztítja a bőrt, nem hagy zsíros réteget maga után. Arcra, szemre és az ajkak tisztítására alkalmas. Parfümmentes. Vízálló sminkhez is használható.

Amit tapasztaltam
Az enyhén sárgás színű olajat puha, hosszúkás műanyag flakonban találjuk. A pumpás adagolónak köszönhetően jól tudjuk szabályozni a mennyiséget. Az átlátszó kupak jól záródik. Erős étolaj illata van.
Az összetevő lista nagyon rövid. Az utolsó(!) helyen szereplő argánolajon kívül van benne egy kevés E-vitamin, de a tisztításért elsősorban az első helyen szereplő napraforgóolaj felel. Sajnos az INCI második és harmadik helyén két erősen komedogén olaj kapott helyett. A tesztelés során féltem, hogy pattanásokat okoz, de szerencsére nem. Krémmánián lévő 10 véleményező sem panaszkodott ilyesmire. :)
Masszírozó mozdulatokkal a teljes sminket maradéktalanul eltávolítja, még a spirállal is könnyen elbánik. Szemsmink lemosáskor egy kevés mindig belemegy a szemembe, ami miatt egy kicsit homályosabban látok. Ez inkább az én bénaságomnak vagy a túl sok mennyiségnek tudható be, viszont így kijelenthetem, hogy egyáltalán nem irritál. A használati utasítás szerint ezután egyszerűen csak le kell öblíteni és kész. Ebben kicsit kételkedtem, hiszen sima vízzel az olajat nem tudjuk lemosni. Hát tévedtem. :D Elképesztő, de valóban nyomtalanul lemoshatjuk az olajat. A hajtöveknél lévő bőrt egy kevés micellás vízzel még át szoktam törölni és mint minden sminklemosó után, itt is jöhet egy arclemosó, amivel befejezem az arctisztítást. A hidratáló hatása elegendő, nem lesz extra puha a bőröm, de azt a kis plusz ápolást nekem megadja, amire szükségem van. Száraz bőrüknek lehet picit kevés, de a hidratálás nem az elsődleges feladata.

Mindkét termékkel elégedett vagyok, szerintem ígéretükhöz hűek. Elsősorban inkább a micellás vizet használom a mindennapi rutinom során, de ha a bőröm kicsit szárazabb vagy nagyon fáradt vagyok akkor biztosan az olajos lemosót veszem elő. Klassz termékeket sikerült megalkotnia a Baleának. A  micellás víz 400, az arctisztító olaj 100 ml. Mindkettőt 1199 Ft-ba kerül a DM-ben.

Ti próbáltátok már a Balea új sminklemosóit? Micellás vizet vagy inkább olaj bázisú sminklemosót használtok?

8 megjegyzés

  1. Újra akartam venni a Garnier Micellás vizet, de sajnos nem volt a Rossmannban ahol kerestem. Lehet, hogy teszek ezzel egy próbát. Az oldajos arclemosót nem merem megkockáztatni, meg egyébként is most vettem újra s TBS E vitaminos krémes lemosóját, amit nagyon szeretek.

    Én sem értem egyébként, hogy sokan miért pattognak amiért a micellás vizek nem hoznak le mindent és nem elég egy lépésben. Nekem a Bioderma sem volt elég egy lépésben és egyébként ha elég is lenne, akkor sem bírnám ki, hogy ne mossam meg az arcom vízzel. Ennyi azért nem kellene kényelmesnek és lustának lenni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha elfogy szerintem visszatérek a Garnieresre. nem tudom pontosan megmondani miért, de valahogy azt jobban szeretem. :D
      örülök, hogy Te is így gondolod.:) imádom nézni a morning/night time routine videókat, de rosszul vagyok mikor a micellás víz után felkenik a méregdrága krémeket anélkül, hogy arcot mosnának. :/

      Törlés
  2. Köszönjük a tesztet :) a micellás vizet a narancslé miatt tuti nem veszem meg, a rozaceám nem örülne, de ez az olajos nagyon ígéretes. :)

    VálaszTörlés
  3. A micellas viz(szaraz borre) nagyon jo. En most Nemeto-ban vagyok es a megszokott Bioderma micellas itt ekeg draga es sehol sem latok promociot. Vettem a baleas micellas vizet es szuper! A Clinians habzo lemosom sincs, igy a Balea habzo lemosojat vettem, ami 2,45 euro es az is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a Balea a lehető legjobb választás azok számára akik nem szeret(né)nek sokat költeni kozmetikumokra. jó minőségű, de nagyon olcsó termékeket gyártanak. persze azért INCI-t mindig ellenőrizni kell. ;)

      Törlés
  4. Olyan hatással volt rám a bejegyzés, hogy majdnem a Balea a micellás vizét vásároltam meg...aztán a Loreal annyira le volt árazva, hogy egy árban volt a kettő...szóval majd máskor esetleg kipróbálom. De egy érdekességet ebből levonhatunk, Romániában nem hódít, beaty bloggereknél sem annyira a micellás víz őrület, mint Magyarországon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes statisztika. :D Pedig az általam követett amerikai és angol vloggerek/bloggerek is sokat írnak róla. :)
      Az első micellás vizem a L'Oreáltól volt. Azt is nagyon szerettem, de áttértem a Garnierre, mert majdnem megegyező az INCI és az ára is, viszont a Garnier 400 ml a L'Oréal pedig 200. A kiszerelésre is érdemes figyelni. ;)

      Törlés