teszt - Aussie 3 Miracle Oil Reconstructor.

január 12, 2016

Eddig szerintem nem meséltem, de elég közel lakom az osztrák határhoz, de ennek ellenére ritkán járunk át vásárolni. Nemrégiben viszont a családommal kimentünk Ausztriába és persze az ott kapható szépségápolási termékeknek nem tudtam ellenállni. Több itthon még nem kapható dolgot szereztem be, köztük ezt a többfunkciós Aussie hajolajat is. Ha kíváncsi vagy mit tud a 3 Miracle Oil Reconstructor akor tarts velem. ;)

Amit ígér
Sérült a hajad? Próbáld ki a 3 Miracle Oil Reconstructort
Intenzív, mégis könnyű olaj a sérült hajra ausztrál makadámdió- jojoba- és avokádóolajjal.
Intenzíven ápol és láthatóan javítja a hajat. Segít, hogy selymes, sima és mesésen ragyogó legyen.
Nem egy, nem kettő, hanem három féleképpen használható ez a fantasztikus formula: hajmosás előtt, törölköző száraz hajon, hogy selymessé tegye azt, valamint szárazon a bámulatosan ragyogó hajért.
Amit tapasztaltam
A hajolaj a megszokott Aussie külsőt kaptak, a lila és a tojáshéj szín dominál. A kemény műanyag flakon 100 ml olajat tartalmaz és egy elég laza átlátszó kupakkal záródik. A pumpás adagolónak köszönhetően könnyedén tudjuk szabályozni a mennyiséget. Az illata talán mondanom sem kell, nagyon finom, de nem az a tipikus tuti fruttis, inkább valamilyen trópusi gyümölcshöz tudnám hasonlítani. Nagyon kellemes, én plusz egy napig szoktam érezni.
Az összetevő lista első két helyén két különböző szilikonféle áll. Hajvégápolók terén én ezt egyáltalán nem bánom, hiszen a szilikontól fényesebb és könnyebben fésülhető lesz a hajam, de mégsem nehezedik el. Persze a márkára jellemzően azért találunk még három nagyon jó növényi olajat is. Ausztráliai makadámdió-, jojoba- és avokádóolaj gondoskodik a hajunk ápolásáról és puhaságáról, ahogy azt a termék is ígéri.
Általában két hajmosás között szoktam használni, mikor már picit kezd kiszáradni a hajvégem. Három pumpálásnyit nyomok a kezembe majd fésülő és csavaró mozdulatokkal könnyen s egyenletesen oszlatom el a hajam alsó 2/3-án. Az olajat pillanatok alatt magába szívják a tincseim, utána csak puha és finom illata marad. Hajmosás előtt jobban szeretem a természetesebb összetevőjű Yves Rocher hajregeneráló olajat használni, törölköző száraz hajra pedig egy kevés argánolajat kenek.

Én nem hiszek abban, hogy bármilyen termék is képes visszaállítani a haj szerkezetét olyannyira, hogy a töredezett haj regenerálódjon. Azon csak az olló segíthet! De, ez a hajolaj remek választás lehet megelőzésként. Valóban hatékony és új életet ad a kiszáradt, fénytelenné vált hajnak, na és persze isteni illatot is. Én pont egy ilyen terméket kerestem, szóval nagyon elégedett vagyok. Azok is bátran próbálják ki, akik egy többfunkciós hajolajat keresnek. ;)

A termék Ausztriában vettem, de múlt héten már a Müllerben is megtaláltam, kb 1500-2000 Ft között kapható.

Ti szeretitek az Aussie termékeket? Milyen hajolajat használtok?

0 megjegyzés