teszt - Benton Snail Bee High Content Essence

január 08, 2016

Amióta elkezdtek érdekelni a koreai termékek, első helyen szerepelt a kívánság listámon a Benton Snail Bee High Content Essence. A csigaváladékot és méhmérget tartalmazó eszencia itthon is nagyon közkedvelt és szinte csak jót olvastam róla, ezért is lettem ennyire kíváncsi. A beauty körökben jártasok talán már meg se lepődnek, hogy egy termék csigakivonatot tartalmaz. Elsőre talán gusztustalannak tűnik, de a hatása annál ígéretesebb. Regenerálja a bőrt, antibakteriális és kollagénben gazdag. No de lássuk mire képes az én bőrömmel.

Amit ígér
A károsodott és durva bőrt kisimítja, és ellenállóvá teszi  különböző szennyeződések ellen. Rendkívül gazdagon hidratálja a bőrt, és látványosan egységesíti a bőrtónust, csökkenti az apróbb ráncokat. Parabén, ásványi olaj, alkohol, szteroid, szintetikus parfüm, mesterséges színezék mentes készítmény.
Amit tapasztaltam
Az esszencia barna, kemény műanyag flakonban kapott helyet. Egyszerű, letisztult külső jellemzi. A fekete pumpás kiszerelés gondoskodik a megfelelő mennyiségről. Nem kell a termékbe belenyúlni, így baktériumok sem kerülhetnek bele. Átlátszó kupakkal erősen záródik.
Az esszenciák itthon még nem olyan elterjedtek. Általában nagyon könnyed állagúak és telis-teli vannak hidratáló és anti-aging összetevőkkel. Ezeknek a Benton teljes mértékben eleget tesz. Az összetevő lista nagyon szép. A csiganyál és a méhméreg mellett találunk még benne aloe vera és fekete nadálytő kivonatot, panthenolt, valamint azelainsavat, ami nagyon jó hatással van mitesszeres és aknés bőrre. Színtelen, gél állagú, pillanatok alatt beszippantja a bőröm. Nincs semmilyen nyálkás vagy ragacsos érzés utána. Az egyetlen negatívum amit felhozhatok, az a szaga. Van egy nagyon érdekes, de szerencsére enyhe szaga, ami másodpercek alatt eltűnik.
És a hatása? Abban nincs hiba. A bőröm nagyon puha lesz tőle, jól hidratál és a sebgyógyító hatása vitathatatlan. A pattanások után maradt sebek, foltok sokkal hamarabb eltűnnek. Az aloe vera gélhez tudnám hasonlítani, ami szerintem egy valódi csodaszer. Horzsolásokra, csípésekre, gyulladásokra szintén remek ez az eszencia. Egyedül a mostanában nagyon makacs pattanásokkal nem tudott teljes mértékben megbirkózni. Emiatt picit csalódott vagyok, de persze helyi kezeléssel ez is kiküszöbölhető. Egy terméktől se várjuk azt, hogy mindent megold, arra ott van a több lépéses arcápolási rutin. :)

Szerintem már mondanom sem kell, nem okozott csalódást. A szép összetevőket valóban meghálálja a bőröm. A hatékonyságát az is nagyon jól bizonyítja, hogy rohamosan fogy, így hamarosan újra kell rendelnem. A Benton csiga-méh esszencia 60 ml-es és 18,57 $-ért rendeltem a Jolse webshopból.

Próbáltatok már valamilyen csigaváladékos készítményt?

4 megjegyzés

  1. Én most épp a Dr. Organic csiga krémjét tesztelem, ami a decemberi dm kedvencek dobozban volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a dr. Organic is nagyon jó márka. legalábbis amit eddig próbáltam, azt nagyon szeretem. :) a csigagélből is volt mintám, de nagyon illatos. meg már időtlen idők óta fájt a fogam erre a Bentonra. :)
      egyébként mik a tapasztalataid? :)

      Törlés
  2. Nagy imádója vagyok a csigás dolgoknak és a bentonnak is, ezt mutatja az is, hogy a snail-bee családból a high content essence, a lotion, és a steam cream is a fürdőszobám lakója, és imádom őket. Én egyébként ebay-ről szereztem őket, sokkal kedvezőbb áron roseroseau eladótól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképp szeretnék még rendelni Benton terméket. kevés, de nagyon klassz termékeik vannak. örülök, hogy ennyire beváltak Neked. :) engem most a legújabb arcpermetük érdekel, mert a teafaolajat amúgy is nagyin szereti a bőröm.

      Törlés